شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح قو تاجدار 57562

intex 57562

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح قو تاجدار 57562 محصولی جدید و منحصر به فرد است که به تازگی توسط سایت پول اینتکس عرضه شده و از بهترین نمونه های محصولات اینتکس می باشد. این شناور بادی روی آب ساختاری حجیم و بادی دارد و با طراحی ویژه، به راحتی بر روی آب قرار گرفته و به سادگی واژگون نمی شود و می توان به راحتی تعادل آن را حفظ کرد. این شناور بادی کودک به صورت یک قو طراحی شده است که سر و گردن آن متصل به بدنه اصلی بوده و به صورت بادی طراحی شده اند. بال ها و دم این قو نیز به صورت حجیم و بادی می باشند که جذابیت بسیار بالایی را به محصول بخشیده اند. 

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح قو

از دیگر مشخصات ویژه این شناور بادی روی آب برخورداری از دسته هایی مشکی رنگ در دو طرف این محصول است. این دسته ها برای حفظ تعادل راحت تر شناور بادی به کار می روند و مانع از افتادن کودک به داخل آب می شوند. این محصول ویژه دارای کیفیت بی نظیری می باشد که با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار افت کیفیت نشده و می توان به راحتی آن را تا سال ها مورد استفاده قرار داد. این محصول در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت خوبی دارد و به همین دلیل طول عمر بالایی داشته و در صورت رعایت نکات نگه داری به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول به سادگی قابل حمل و جابه جایی است و وزن بسیار پایینی داشته و در حالت بسته بندی از ابعاد کوچکی برخوردار است.

برای خرید شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح قو تاجدار 57562 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.975 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 تعداد دستگیره حفظ تعادل 2 عدد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
رنگ سفید و زیبا
تولید برند اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...