شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح ماهی نارنجی 59380

intex 59380 fish

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح ماهی نارنجی 59380 یکی دیگر از بهترین و جدیدترین نمونه های شناور بادی روی آب کودک است که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده و به دلیل برخورداری از ویژگی های ممتاز، توانسته رضایت خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این شناور بادی روی آب دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. ظاهر این محصول به صورت یک ماهی نارنجی طراحی شده است که فانتزی بوده و تمامی جزئیات ماهی به صورت فانتزی بر روی آن وجود دارند.

شناور بادی روی آب کودک طرح ماهی

این محصول خاص و بی نظیر دارای دیواره ای پهن و ضخیم است تا به حفظ بهتر تعادل شناور بادی بر روی آب کمک کند. هم چنین این شناور بادی دارای نشیمنگاهی استاندارد و مناسب برای کودکان بوده و فضایی راحت را در اختیار آن ها می گذارد. بی شک تمامی کودکان از دیدن این محصول شگفت زده شده و این شناور بادی هدیه ای جذاب برای آن ها محسوب می شود. این محصول دارای کیفیت بدنه بالایی است که با برخورداری از استاندارد های روز دنیا، تا سال ها قابل استفاده بوده و مناسب برای استفاده طولانی مدت می باشد. این محصول با قرار گیری در برابر نور مستقیم خورشید، دچار آسیب و رنگ پریدگی نخواهد شد و می توانید آن را به راحتی در زیر نور خورشید مورد استفاده قرار دهید. هم چنین این محصول در برابر ضربه و فشار مقاوم است و تحمل وزن خوبی دارد. البته لازم به ذکر است که تحمل وزن بالا مربوط به استفاده از آن در داخل آب می باشد. در خارج از آب لازم است تا از پریدن و نشستن کودکان بر روی شناور بادی جلوگیری کنید تا آسیبی به بدنه وارد نشود.

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح ماهی نارنجی 59380 با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

 نوع تفریحی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...