شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح هواپیما قرمز 59380

intex 59380

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح هواپیما قرمز 59380 یکی از جدیدترین محصولات بادی مخصوص کودکان است که به تازگی روانه بازار شده است. این شناور بادی توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و دارای مشخصات بسیار عالی می باشد که نسبت به سایر محصولات برتری دارد. طراحی بدنه این شناور بادی به صورت یک هواپیما حجیم و به رنگ قرمز است که بسیار زیبا بوده و به صورت فانتزی می باشد. این محصول با برخورداری از ظاهری جذاب، مورد علاقه کودکان واقع شده و بهترین گزینه برای هدیه دادن به کودک است.

شناور بادی روی آب کودک اینتکس

توسط این شناور بادی روی آب، کودک می تواند در استخر و یا در آب های آرام، به راحتی بر سطح آب به صورت شناور باقی بماند و از بازی کردن بر روی آب لذت ببرد. شما می توانید این محصول را به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید. وزن بسیار کم و بسته بندی کوچک این شناور بادی امکان حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد و می توانید بدون اشغال فضای زیادی در خودرو، آن را به همراه خود ببرید. این شناور بادی با برخورداری از بدنه ای ضخیم و با استحکام بالا، طول عمر زیادی دارد و تا سال ها قابل استفاده است. البته لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و در زمان جابه جایی، محصول را بر روی زمین نکشید. این محصول تحمل وزن مناسبی دارد که البته این تحمل وزن مربوط به استفاده از آن در داخل آب می باشد. در بیرون از آب از پریدن کودکان بر روی شناور جلوگیری کنید.

برای خرید شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح هواپیما قرمز 59380 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طراحی زیبا
حفظ تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...