شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح وال 57567

intex 57567

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30%
1,200,000
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح وال 57567 محصولی ویژه و خاص است که در شرکت بزرگ اینتکس برای استفاده کودکان طراحی و ساخته شده و دارای بالاترین درجه کیفی می باشد. این شناور بادی با برخورداری از کیفیت بدنه بسیار عالی، برای استفاده در آب های آرام مناسب بوده و فضایی استاندارد و ایمن را در اختیار کودک قرار می دهد تا بتواند از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد و به بازی بپردازد. 

شناور بادی روی آّب کودک طرح وال

از ویژگی های بارز این محصول برخورداری از کیفیت بدنه بسیار بالا است. این شناور بادی با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و رنگ پریده نمی شود. هم چنین محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد. بدنه این شناور بادی از بهترین نوع وینیل است که انعطاف زیادی دارد و محیطی راحت برای نشستن کودک ایجاد می کند. این محصول با برخورداری از طول عمر بالا، تا سال ها قابل استفاده بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول را می توانید به راحتی حمل کرده و جابه جا کنید. وزن محصول در مقایسه با حجم آن بسیار ناچیز است و به سادگی قابل جابه جایی می باشد. هم چنین این محصول دارای حجم کوچکی در حالت بسته بندی بوده و می توان آن را به راحتی در مسافرت ها به همراه خود برد. یکی از مشخصه های این شناور بادی، داشتن ابعادی استاندارد برای استفاده کودک می باشد. هم چنین این محصول به راحتی توسط یک پمپ باد در زمانی کوتاه آماده استفاده خواهد شد.

برای خرید شناور بادی روی آب کودک اینتکس طرح وال 57567 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، محصول فوق را به راحتی خریداری کرده و درب منزل دریافت کنید.

نوع  تفریحی
  طول 168 سانتی متر
  عرض 140 سانتی متر
  تحمل وزن  40 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.4 کیلوگرم
 برند اینتکس
  پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
ساختار سه بعدی و زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...