شناور بادی روی آب کودک طرح هواپیما آبپاش دار 57537

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 اگر به دنبال خرید یک محصول هیجان انگیز برای بازی های آبی کودکان هستید، بهترین انتخاب شناور بادی روی آب کودک طرح هواپیما آبپاش دار 57537 است. این شناور هیجان انگیز و بی نظیر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند یک روز شاد را برای کودک بسازد. این شناور به صورت یک هواپیما طراحی شده است و تمامی جزئیات در طراحی این محصول رعایت شده تا مورد پسند همه کودکان باشد. در قسمت کنترل این هواپیما، دسته به صورت یک آبپاش طراحی شده است تا فضایی پر از هیجان را برای کودک ایجاد کند. این محصول را می توانید به راحتی در تمامی آب های آرام مانند استخر ها و دریاچه ها به همراه خود ببرید. برای راه اندازی این محصول کافی است تا از یک پمپ باد دستی استفاده نمایید.

 ابتدا فضایی مناسب و هموار را در نظر بگیرید. سپس شناور بادی را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. در زمانی کوتاه توسط یک پمپ باد دستی این محصول را باد کنید. برای حفظ کیفیت این محصول پس از راه اندازی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و برای جابه جایی، شناور بادی را از روی زمین بلند کنید. هم چنین در خارج از آب از نشستن بر روی شناور بادی خودداری نمایید. این محصول یکی از مقاوم ترین انواع شناور بادی کودک است و طول عمر بالایی دارد. در قسمت بالایی این شناور نیز یک دسته به رنگ مشکی تعبیه شده است که کودک بتواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کند. شناور بادی روی آب کودک طرح هواپیما آبپاش دار 57537 را با قیمتی ارزان و کیفیت بالا می توانید از طریق نمایندگی مرکزی فروش محصولات اینتکس و از طریق سایت پول اینتکس خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 جنس بدنه PVC دو لایه
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دستگیره تعادل
دارای تفنگ آبپاش دار
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...