شناور بادی روی آب کودک مدل قو

intex 57557

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب کودک مدل قو از محبوب ترین سری شناور های بادی می باشد که برای رده سنی کودک طراحی شده است و مورد توجه آن ها نیز قرار می گیرد. این محصول دارای نمونه ای برای بزرگسالان نیز می باشد تا این رده سنی نیز بتوانند در کنار کودکان خود از شناور بادی استفاده کنند. این محصول برای استفاده بر روی سطح آب ساخته شده است که به دلیل داشتن بدنه توخالی و باد وزن سبک دارد و بر روی سطح آب شناور قرار می گیرد. همچنین قابلیت قرار دادن کودکان بر روی خود را نیز دارد و تعادل لازم جهت این نوع استفاده را نیز دارد. به همین خاطر است که کسانی که از این محصول استفاده می کنند می توانند با خیالی آسوده فرزندان خود را بر روی آن قرار دهند تا تایم طولانی به تفریحات آبی بپردازند و از آن بهره مند شوند. شناور بادی هم از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار دارد و دارای بدنه ای ضخیم با طول عمر بالا می باشد و هم دارای ترکیبی زیبا و جذاب در ساختار می باشد. 

دستگیره نگه دارنده پلاستیکی در دو سوی بدنه قرار دارد که هم ایجاد تعادل بیش تر می کند و هم می تواند سبب نگه داری کودکان بر روی خود شود. هم به جهت ورود و خروج محصول به داخل آب استفاده می شود و آسان ترین حالت ممکن را ایجاد می کند. شناور بادی دارای ساختار سه بعدی می باشد که سر قو مانند عروسک بادی بر روی بدنه قرار دارد و موجب بازی کودکان می شود. این بخش محبوبیت محصول را دو چندان کرده است و سطحی طبی و مواج برای قرار گیری افراد بر روی محصول ساخته شده است. به همین خاطر تمامی مزیت های ممکن را دارد و بدنه ای استاندارد و راحت را دارا می باشد تا با خرید آن بهترین تفریحات رقم بخورد. این شناور بادی روی آب کودک مدل قو که دارای کیفیت بالا نیز می باشد در فروشگاه اینتکس ایران موجود می باشد و می توان آن را سفارش داد.

نوع تفریحی
 طول 130 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.9 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
رنگ سفید و زیبا
تولید برند اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...