شناور بادی روی آب یونیکورن 57281

57281

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب یونیکورن 57281 یکی دیگر از سایز بزرگترین انواع شناور بادی روی آب استخر اینتکس بوده که با ابعاد فوق العاده بالا و طول عمر بسیار زیادی طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسد. در نظر داشته باشید وزن بدنه این شناور بادی روی آب سایز بزرگ 5 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای بسیار کمی را اشغال کرده و در زمانی کوتاه برای استفاده شما راه اندازی می شود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و شناور بادی روی آب یونیکورن 57281 قادر است وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. بدنه اصلی این محصول نیز از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل طراحی و تولید شده تا این شناور بادی روی اب سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی و دماهای مختلف آب باشد.

شناور بادی روی آب یونیکورن intex 57281 استخر | پول اینتکس بدنه اصلی این محصول نیز از یک تشک بادی بیضی شکل با ساختاری مواج تشکیل شده که با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق افراد در زمان استفاده جلوگیری به عمل می اورد. در بخش کنار محصول دو عدد بال رنگی و در بخش انتهایی آن دم اسب تک شاخ قرار دارد. در بخش ابتدایی تشک بادی نیز سر اب تک شاخ قرار داشته که تعداد دو عدد دستگیره پلاستیکی جهت حفظ تعادل در دو سمت آن به چشم می خورد. برای خرید شناور بادی روی آب یونیکورن 57281 با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

فروش شناور بادی روی آب یونیکورن intex 57281 | پول اینتکس

 نوع تفریحی
 طول 287 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 5.1 کیلوگرم
 ضخامت لایه ها 0.35 میلی متر
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاقابل استفاده برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...