شناور بادی شورتی کودک اینتکس سایز 1 تا 2 سال 59574

intex 59574

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
265,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک اینتکس سایز 1 تا 2 سال 59574 یکی از بهترین محصولات تولید شده برای تفریحات آبی است که برای استفاده کودکان مناسب بوده و می توان از آن به راحتی استفاده کرد. شما با تهیه این شناور بادی شورتی می توانید با ایمنی کامل در تفریحات آبی کودک را به همراه خود داشته باشید تا بتواند از شناور ماندن بر روی آب لذت برده و بازی کند. این محصول دارای طراحی بسیار جذابی است که کودک جذب آن شده و نسبت به استفاده از آن تمایل نشان خواهد داد به همین دلیل والدین دردسری برای پوشاندن این شناور بادی به کودک نخواهند داشت.

شناور بادی شورتی 1 تا 2 سال اینتکس

محصول فوق با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طول عمر زیادی دارد و دارای بدنه ای ضد حساسیت است. به همین دلیل برای پوست های حساس کودکان مناسب بوده و برای کودک ایجاد مشکل نخواهد کرد. این محصول با دارا بودن کیفیت بالا، برای استفاده در مقابل نور خورشید نیز مقاوم است و دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهد شد. ساختار این شناور شورتی نیز به صورت دایره ای بوده و داخل آن جای پای کودک قرار دارد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون به همراه خود ببرید زیرا دارای وزن بسیار کمی است و در حالت تخلیه فضای بسیار کمی را اشغال می کند. بدنه این محصول دارای یک تکیه گاه بادی نیز می باشد که به قسمت پشتی شناور متصل شده است و برای راحتی و ایمنی بیشتر کودک به کار می رود.

برای خرید شناور بادی شورتی کودک اینتکس سایز 1 تا 2 سال 59574 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های ما در تماس باشید.

 نوع تفریحی
 قطر 67 سانتی متر
 برند اینتکس
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان یک تا دو سال
قابلیت راه اندازی آسان
دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...