شناور بادی شورتی کودک اینتکس طرح قورباغه 56584

intex 56584

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک اینتکس طرح قورباغه 56584 یکی از محصولات منحصر به فرد شرکت بزرگ اینتکس است که با طراحی بی نظیر و ویژه توانسته رضایت خریداران را جلب کند. این شناور بادی شورتی به شکل یک قورباغه طراحی شده است و دارای ظاهری فانتزی و زیبا می باشد. این محصول با ظاهر جذاب خود کودک را به خوبی جذب کرده و کودک به استفاده از آن رغبت زیادی نشان می دهد. نکته جالب توجه در طراحی این محصول، برخورداری از سایبان است. بر روی این شناور بادی شورتی یک سایبان بی نظیر با ظاهری جذاب و بسیار کاربردی طراحی شده است که مانع از سوختن پوست حساس کودکان در استخر های روباز می شود. به این ترتیب کودک می تواند به راحتی ساعت ها در برابر آفتاب مستقیم به بازی پرداخته و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد. 

شناور بادی شورتی کودک اینتکس طرح قورباغه

این محصول از کیفیت بی نظیر برخوردار بوده و از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. به این ترتیب در برابر نور مستقیم خورشید دچار افت کیفیت نشده و با استفاده مکرر نیز از کیفیت آن کاسته نخواهد شد. این شناور بادی شورتی در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد و از طول عمر بالایی برخوردار است. تنها لازم است تا از نشستن کودک بر روی محصول و یا پریدن بر روی این شناور بادی در بیرون از آب جلوگیری کنید و اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید تا شناور بادی شورتی دچار آسیب نشود.

برای خرید شناور بادی شورتی کودک اینتکس طرح قورباغه 56584 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین در صورت تمایل به مشاوره خرید با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 وزن 300 گرم
 تحمل وزن 15 کیلوگرم
 پمپندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 2 سال
دارای سایه بان بادی
دارای دو جای مخصوص پا
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...