شناور بادی شورتی کودک اینتکس طرح ماشین پلیس 59586

intex 59586 police

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
330,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک اینتکس طرح ماشین پلیس 59586 یکی دیگر از محصولات جدید اینتکس است که به تازگی روانه بازار شده است و توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این شناور بادی شورتی با دارا بودن ابعادی استاندارد، فضای کافی را در اختیار کودک قرار می دهد تا بتواند به راحتی به بازی در آب پرداخته و ساعت ها به صورت شناور بر روی آب باقی بماند. با استفاده از این شناور بادی شورتی، شما می توانید کودک را در تفریحات آبی در کنار خود داشته باشید تا بتواند از بازی در آب لذت ببرد. هم چنین توسط این محصول، ایمنی کودک به راحتی بر روی آب تأمین شده با خاطر آسوده به بازی می پردازد. 

شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین پلیس

این محصول از طراحی زیبایی برخوردار است و دیواره ای پهن دارد که به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و مانع از واژگون شدن شناور بادی خواهد شد. این محصول به شکل یک ماشین پلیس فانتزی طراحی شده است و دارای ظاهری زیبا و جذاب است که مورد پسند اغلب کودکان واقع می شود. شناور بادی کودک را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون مانند استخر ها و آب های آرام به همراه خود برده تا کودک بتواند با لذت به بازی مشغول شود. این محصول دارای کیفیت فوق العاده و طول عمر بالایی است و بدنه ای ضد حساسیت دارد تا برای پوست حساس کودکان ایجاد مشکل نکرده و کودک بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

برای خرید شناور بادی شورتی کودک اینتکس طرح ماشین پلیس 59586 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را از طریق نمایندگی رسمی فروش محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره-
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...