شناور بادی شورتی کودک اینتکس طرح مربع زرد 56587

intex 56587

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
575,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک اینتکس طرح مربع زرد 56587 یکی از بهترین نمونه های شناور بادی شورتی است که مخصوص استفاده کودکان طراحی شده و دارای بالاترین ضریب ایمنی می باشد. این محصول خاص و ویژه با دارا بودن پهن ترین دیواره در بین سایر محصولات، بیش ترین تعادل را بر روی آب داشته و به سادگی واژگون نخواهد شد. این محصول دارای ابعادی استاندارد و مناسب برای کودکان است و با دیواره ای به صورت مربعی و بسیار پهن، ایمنی بالایی را برای کودک بر روی آب فراهم می کند و شما با خاطر آسوده می توانید کودک را به همراه خود در تفریحات آبی برده و از بازی کردن با او لذت ببرید.

شناور بادی شورتی مربعی اینتکس

برای استفاده از این شناور بادی شورتی لازم است تا ابتدا توسط یک پمپ باد اینتکس محصول را راه اندازی کنید سپس در داخل آب قرار دهید تا کودک پاهای خود را در جای پای شناور بادی شورتی قرار دهد. به این ترتیب فضایی بسیار مطمئن برای بازی کودک ایجاد خواهد شد. این محصول با کیفیت بی نظیر دارای طول عمر بالایی بوده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. نکته دیگر در خصوص این محصول برخورداری از وزن بسیار کم است که حمل و جابه جایی آن را آسان می کند و موجب می شود تا کودک نیز بتواند این محصول را حمل کرده و در زمان استفاده نیز اذیت نشود. بدنه این محصول مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و برای استفاده مکرر مناسب می باشد.

برای خرید شناور بادی شورتی کودک اینتکس طرح مربع زرد 56587 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به صورت اورجینال دریافت نمایید. هم چنین می توانید با شماره های ما در تماس باشید.

نوع تفریحی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 612 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپندارد
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان یک تا دو سال
رنگ زرد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...