شناور بادی شورتی کودک اینتکس قرمز 56588

intex 56588

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک اینتکس قرمز 56588 یکی دیگر از محصولات ارائه شده در سایت پول اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در دسترس شما قرار دارد. این شناور بادی شورتی مناسب برای استفاده کودکان بوده و با طراحی تخصصی توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده است. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای دیواره ای پهن می باشد تا تعادل کودک بر روی آب به خوبی حفظ شده و محصول واژگون نشود. در قسمت میانی این شناور بادی شورتی نیز جای پای کودک طراحی شده است که بسیار راحت است و کودک اذیت نخواهد شد.

شناور بادی شورتی کودک اینتکس قرمز

این محصول دارای یک پشتی مناسب نیز می باشد که فضایی راحت را برای کودک فراهم می کند. رنگ جذاب این شناور بادی مورد علاقه کودکان بوده و از دیدن آن شگفت زده می شوند به این ترتیب به استفاده از این شناور بادی تمایل زیادی نشان داده و نیازی نیست تا والدین کودک را مجاب به استفاده از این شناور نمایند. با تهیه این شناور بادی برای کودک می توانید در تفریحات آبی، کودک را به راحتی همراه خود ببرید تا بتواند در کنار شما به تفریح و بازی در آب بپردازد و از بودن در کنار شما لذت ببرد. توسط این محصول ایمنی کودک به خوبی بر روی آب تأمین شده و نگرانی از بابت افتادن کودک به داخل استخر نخواهید داشت.

برای خرید شناور بادی شورتی کودک اینتکس قرمز 56588 با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به صورت حضوری به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید.

 نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 150 گرم
 جنس بدنه PVC
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...