شناور بادی شورتی کودک بست وی طرح تنبل 34058

Bestway 34058 Sloths

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک بست وی طرح تنبل 34058 یکی دیگر از جدیدترین شناور های بادی است که توسط شرکت بزرگ بست وی تولید شده و با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این شناور بادی شورتی دارای ابعادی استاندارد است که پاهای کودک به راحتی در داخل آن جای می گیرد و کودک می تواند توسط آن بر روی آب شناور باشد. این محصول با طراحی ویژه و ساختار بی نظیر خود توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول به شکل خرس تنبل طراحی شده است ظاهری فانتزی و زیبا دارد. به این ترتیب کودک با دیدن این شناور بادی نسبت به استفاده از آن تمایل نشان داده و نیازی نیست والدین کودک را مجاب به استفاده از این محصول کنند. به این ترتیب ایمنی کودک در زمان بازی های آبی حفظ شده و والدین در هنگام تفریحات آبی، می توانند کودک را به همراه خود ببرند.

شناور بادی شورتی کودک طرح تنبل

این محصول با برخورداری از کیفیت بدنه بالا، برای استفاده در فضاهای گوناگون مانند استخر ها و آب های آرام مناسب بوده و کودک از بازی در داخل آن لذت خواهد برد. بدنه این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که با کیفیت بی نظیر خود توانسته رضایت خاطر مشتریان را جلب نماید. این نوع از بدنه ضد حساسیت است و برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نخواهد کرد. هم چنین این محصول با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید نیز دچار آسیب نشده و می توان آن را به صورت طولانی در برابر آفتاب قرار داد. 

برای خرید شناور بادی شورتی کودک بست وی طرح تنبل 34058 با ارزان ترین قیمت و به صورت اورجینال و با کیفیت بالا، به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 0.3 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...