شناور بادی شورتی کودک بست وی طرح گاو 34058

Bestway 34058 cow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک بست وی طرح گاو 34058 یکی از بهترین نمونه های شناور بادی کودک است که با برخورداری از طراحی خاص و بی نظیر توانسته فروش بالایی را از آن خود کند و به محبوبیت بالایی برسد. این محصول ویژه دارای طراح زیبایی می باشد و سر و دست و پاهای گاو به صورت بادی بر روی آن طراحی شده است که کودک با دیدن آن شگفت زده شده و نسبت به استفاده از این شناور بادی شورتی تمایل نشان می دهد.

شناور بادی شورتی کودک بست وی طرح گاو

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای دیواره ای پهن می باشد که موجب می شود تا به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کند. در قیمت میانی این شناور بادی جای پاهای کودک قرار دارد که پای کودک به راحتی در داخل آن جای گرفته و می تواند ساعت ها بر روی آب به صورت شناور بماند. به این ترتیب شما می توانید با خاطر آسوده در تفریحات آبی، کودک را نیز به همراه خود ببرید تا بتواند از بازی در آب لذت ببرد. محصول فوق علاوه بر طراحی استاندارد و کاربردی، دارای کیفیت بالا نیز می باشد. این محصول با قرار گیری در مقابل نور خورشید دچار آسیب نشده و می توان آن را به راحتی در برابر آفتاب قرار داد بدون اینکه دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی شود. هم چنین بدنه این محصول از ضخامت بالایی برخوردار می باشد و در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و سوراخ شدن استحکام بالایی دارد. 

شناور بادی شورتی کودک بست وی طرح گاو 34058 به سادگی از طریق سایت پول اینتکس با ارزان ترین قیمت قابل خریداری است. در صورت تمایل به خرید حضوری نیز با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ضخامت بدنه0.25 میلی متر
 وزن 0.3 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...