شناور بادی شورتی کودک سایبان دار طرح استوایی

intex 56573

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
530,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک سایبان دار طرح استوایی از بهترین بدنه تشکیل شده است که کیفیت بالایی دارد و می تواند در بسیاری از موارد بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. مخاطبان این محصول در واقع کودکان یک تا دو سال می باشند که در محیط های آبی ایمنی ندارند و نمی توانند تعادل لازم جهت قرار گیری در این فضا را داشته باشند. به همین خاطر است که شناور بادی مد نظر به شکل شورتی طراحی شده است تا به راحتی بتوان بر روی سطح آب های آرام قرار گرفت و از آن بهره مند شد. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای بدنه ضد حساسیت می باشد تا کودکان بدون مشکل بتوانند از آن بهره مند شوند و بتوانند اوقات خوشی را داشته باشند. با داشتن شناور بادی مد نظر کودکان توانایی حضور در محیط های آبی در کنار والدین خود را دارند و مهیج ترین تفریحات آبی رقم می خورد که در فصول گرم سال به جهت آبتنی کودکان ایجاد شده است.

شناور بادی شورتی کودک سایبان دار

این محصول دلخواه با رنگبندی و طراحی جذاب و شاد در اختیار کودکان می باشد و می تواند برای آن ها اوقات خوشی ر ا ایجاد کند. داشتن رنگبندی و طراحی جذاب و زیبا سبب شده است که محصول بیش تر مورد پسند رده سنی کودک باشد و برای آن ها استفاده شود. با این وجود شناور بادی پر فروش و محبوب است و کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند برای آن ها در طی مدت زمان طولانی کاربرد داشته باشد. شناور بادی مدل شورتی دارای سایبان بادی نیز می باشد که به صورت سرخود به بدنه متصل است و بر روی افراد قرار می گیرد و سایه ایجاد می کند. این بخش ضخامت زیادی دارد و بدون آسیب و خرابی از برخورد اشعه خورشید به کودکان جلوگیری می کند. کسانی که تمایل به خرید شناور بادی شورتی کودک سایبان دار طرح استوایی دارند تنها می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را با کیفیت اصل سفارش دهند.

خرید شناور بادی شورتی کودک سایبان دار

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه پی وی سی
 وزن 105 گرم
 سازندهاینتکس
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 1 الی 2 سال
دارای سایبان سرخود
طراحی استوایی و زیبا
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...