شناور بادی شورتی کودک سایز 6 تا 18 ماهه صورتی 34126

Bestway 34126 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک سایز 6 تا 18 ماهه صورتی 34126 یکی دیگر از بهترین و جدیدترین محصولات بست وی است که با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر در دسترس شما قرار دارد. این محصول از بدنه ای با کیفیت و ضد حساسیت تهیه شده است تا برای پوست های حساس کودک ایجاد مشکل نکرده و کودک بتواند به راحتی از آن استفاده نماید. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف به همراه خود برده تا کودک بتواند از بازی بر روی آب لذت ببرد و با ایمنی کامل بر روی آب شناور بماند. 

شناور بادی شورتی کودک صورتی

این محصول با برخورداری از طراحی ظاهری زیبا، برای کودکان جذاب بوده و کودک از دیدن آن شگفت زده شده و به استفاده از این شناور بادی شورتی تمایل نشان می دهد. به همین دلیل شما می توانید به راحتی کودک را متقاعد به استفاده از شناور بادی کرده تا ایمنی او بر روی آب تأمین شود و با خاطر آسوده به بازی بپردازد. این محصول خاص و ویژه با دارا بودن بدنه ای ضخیم و با کیفیت برای استفاده طولانی مدت مناسب است و با بازی های کودکان دچار آسیب نمی شود. البته لازم است تا از پریدن کودک بر روی این محصول در خارج از آب خودداری کنید و اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. محصول فوق وزن بسیار پایینی دارد و امکان جابه جایی آسان را به شما می دهد.

برای تهیه و خرید شناور بادی شورتی کودک سایز 6 تا 18 ماهه صورتی 34126 با ارزان ترین قیمت به سایت تخصصی پول اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. در صورت تمایل می توانید این محصول را به صورت حضوری نیز تهیه کنید.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 0.2 کیلوگرم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان 6 ماه تا 18 ماه
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...