شناور بادی شورتی کودک سایز 6 تا 18 ماه آبی 34126

Bestway 34126 Dark blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک سایز 6 تا 18 ماه آبی 34126 محصولی جدید از شرکت بزرگ اینتکس است که با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی بسیار عالی و کاربردی، برای استفاده کودکان شش ماهه تا هجده ماهه مناسب بوده و می تواند به راحتی ایمنی آن ها را برای استفاده و بر روی آب تأمین کند. این محصول ویژه دارای ابعادی استاندارد بوده و فضایی مناسب برای استفاده در اختیار کودک قرار می دهد. به همین دلیل کودک در زمان استفاده اذیت شده و با کمال میل می تواند به راحتی در داخل آن بازی کند و به صورت شناور بر روی آب بماند. 

شناور بادی شورتی کودک آّبی اینتکس

این محصول از طراحی زیبا و جذابی برخوردار می باشد که در برخورد اول کودک از دیدن آن شگفت زده شده و به استفاده از آن تمایل نشان خواهد داد. بدنه این محصول به صورت یک بیضی تهیه شده است و داخل آن گود بوده و جای پاهای کودک در داخل آن قرار دارد. کودک با قرار گیری در داخل این شناور بادی شورتی می تواند به راحتی به بازی بپردازد. بر روی آن نیز تصاویر فانتزی و جذابی وجود دارد که با برخورداری از بدنه ای آبی رنگ، در مجموع محصولی جذاب را در اختیار خواهید داشت. این محصول دارای یک تکیه گاه نیز می باشد که راحتی کودک را فراهم کرده و به صورت بادی متصل به بدنه است. این محصول دارای طول عمر زیادی می باشد و با برخورداری از کیفیت عالی، به سادگی دچار آسیب نشده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

برای خرید شناور بادی شورتی کودک سایز 6 تا 18 ماه آبی 34126 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 0.2 کیلوگرم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان 6 ماه تا 18 ماه
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...