شناور بادی شورتی کودک طرح آتش نشانی 59586

59586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
340,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جذاب ترین انواع شناور بادی کودک، شناور بادی شورتی کودک طرح آتش نشانی 59586 که با طراحی تخصصی و ویژه خود می تواند محیطی بسیار ایمن و مناسب را برای کودکان ایجاد کند تا کودک از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد. این شناور بادی به صورت شورتی طراحی شده است و بر خلاف حلقه های شنا که دست های کودک را درگیر می کند و کودک باید از دست هایش برای حفظ تعادل بر روی آب استفاده کند، این محصول دارای دو جای پا در قسمت میانی است که پاهای کودک به راحتی در آن جا قرار می گیرد و بدون درگیر کردن دست ها، کودک می تواند آزادانه بر روی آب شناور بماند. این محصول خاص و بی نظیر به صورت یک ماشین آتش نشانی طراحی شده است و رنگ آمیزی شاد و فانتزی دارد. در اولین برخورد کودک به راحتی جذب این محصول شده و به استفاده از آن علاقه نشان خواهد داد. 

این شناور بادی را می توانید در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید تا در استخر و یا دریاچه ها کودک بتواند از آن استفاده کند. وزن کم و حجم کوچک بسته بندی این محصول به شما امکان حمل آسان را می دهد. هم چنین این محصول در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی می شود و می توانید به راحتی از آن بهره مند شوید. کیفیت بالای این محصول نیز از دیگر مزایای آن به شمار می رود. این شناور بادی از بهترین نوع پی وی سی ساخته شده است و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل تا سال ها قابل استفاده بوده و به سادگی دچار آسیب هایی نظیر پارگی و گسستگی نمی شود. هم چنین برای استفاده طولانی مدت در برابر نور خورشید نیز مناسب است. برای تهیه شناور بادی شورتی کودک طرح آتش نشانی 59586 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین می توانید با شماره های این سایت تماس بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...