شناور بادی شورتی کودک طرح اسب تک شاخ unicorn swim ring

unicorn swim ring

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از جذاب ترین انواع شناور بادی کودک، شناور بادی شورتی کودک طرح اسب تک شاخ unicorn swim ring است که با طراحی زیبا و چشم نواز خود توانسته مورد توجه کودکان واقع شود. این شناور بادی به صورت شورتی طراحی شده است و بر خلاف حلقه های شنا که دور کمر قرار می گیرند و در صورت نگه نداشتن کودک از دور حلقه ممکن است کودکان کوچکتر به پایین سُر بخورند، این نوع از شناورها دارای جای پا بوده که پاهای کودک به راحتی در داخل این قسمت قرار می گیرد و والدین می توانند با خاطر آسوده کودک را بر روی آب شناور بگذارند. این شناور بادی شورتی به صورت حلقه ای طراحی شده است و بر روی آن تصاویر زیبایی از اسب تک شاخ وجود دارد که در نگاه اول توجه کودک را جلب کرده و او را علاقه مند می کند. این محصول بی نظیر دارای دو دستگیره نیز بر روی بدنه می باشد که کودک می تواند از آن برای ثابت نگه داشتن خود استفاده کند. 

این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و طول عمر زیادی دارد. بدنه این شناور از پی وی سی بوده که استحکام زیادی در برابر ضربه و فشار دارد. هم چنین این بدنه در برابر نور مستقیم خورشید مقاوم است و با استفاده کردن از آن در هوای آزاد، دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شود. به همین جهت بهترین گزینه برای فضاهای باز به شمار می رود. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه محصول لازم است تا از نشستن کودک در خارج از آب بر روی شناور بادی جلوگیری کنید و اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. برای تهیه شناور بادی شورتی کودک طرح اسب تک شاخ unicorn swim ring با مراجعه به سایت پول اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی ارزان تهیه کنید. هم چنین می توانید با شماره های این سایت تماس بگیرید.

 نوع تفریحی
 قطر 55 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 طرح محصول یونیکورن
 وزن 200 گرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 دستگیره حفظ تعادل دارد
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...