شناور بادی شورتی کودک طرح بولدزر 59586

59586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
340,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فراهم کردن فضایی ایمن و راحت برای کودکان در محیط های آبی همواره از دغدغه های والدین محسوب می شود تا کودک بتواند همراه والدین خود در محیط های آبی به بازی بپردازد و ایمنی او نیز تأمین شود. یکی از بهترین لوازم بادی برای تأمین ایمنی کودک انواع شناور های بادی شورتی هستند. این نوع از شناور ها دارای طراحی خاصی متناسب با نیاز های کودک بوده که می تواند بهترین گزینه برای کودک باشد و او را به خوبی بر روی آب شناور نگه دارد. شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین آبی 59586 یکی از جدیدترین شناور های بادی شورتی است که توسط سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول خاص و بی نظیر از طراحی فانتزی وجذابی برخوردار است که کودک در اولین برخورد به آن علاقه مند شده و تمایل به استفاده خواهد داشت. 

به دلیل طراحی خاص این شناور بادی حتی کودکانی که از آب ترس داشته و یا تمایلی به بازی در استخرها نشان نمی دهند نیز به استفاده از آن علاقه مند خواهند شد. این شناور بادی به صورت یک ماشین آبی طراحی شده است که کاملا فانتزی بوده و بخش های مختلف ماشین نیز در این محصول دیده می شود. در قسمت میانی این محصول دو عدد جای پا برای کودک وجود دارد که کودک می تواند پاهای خود را به راحتی در داخل این قسمت قراردهد تا شناور بادی به خوبی دور بدنش فیکس شده و تعادل او را بر روی آب حفظ کند. کیفیت بالای این محصول موجب شده تا والدین در خرید آن تردید نداشته باشند و در واقع یک شناور بادی با طراحی بی نظیر و کیفیت بسیار بالا را در اختیار کودک قرار دهند. برای خرید شناور بادی شورتی کودک طرح بولدزر 59586 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 84 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ -
سنین مورد استفاده1 تا 2 سال
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...