شناور بادی شورتی کودک طرح تک شاخ 59570

59570

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
585,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جذاب ترین نمونه های شناور بادی کودک، شناور بادی شورتی کودک طرح تک شاخ 59570 است که با قیمتی ارزان توسط سایت پول اینتکس در دسترس شما قرار دارد. این شناور بادی به صورتی طراحی شده است که توجه هر کودکی را جلب می کند و به دلیل استفاده از شخصیت تک شاخ در طراحی، بسیار مناسب برای دختران شما می باشد. این محصول زیبا و منحصر به فرد از طراحی حرفه ای برخوردار است که می تواند به سادگی ایمنی کودک را در زمان بازی در آب تأمین کند و با استفاده از این شناور بادی کودک می تواند به راحتی بر روی آب شناور بماند و همراه والدین خود به استخر و یا دریاچه ها برود. این محصول دارای دو جای پا در قسمت میانی است و پاهای کودک در زمان استفاده در این قسمت قرار می گیرد.

 به این ترتیب کودک می تواند آزدانه و بدون گرفتن دست هایش، تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و از شناور ماندن بر سطح آب لذت ببرد و در زمان شنای والدین در کنار آن ها باشد. این محصول از بالاترین کیفیت برخوردار است و به دلیل ضخامت بالای بدنه، به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نمی شود. هم چنین این محصول را می توانید به صورت طولانی مدت در برابر نور خورشید استفاده کنید زیرا در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاومت زیادی دارد و دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شود. برای حفظ کیفیت آن نیز لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه خودداری کرده و مانع نشستن کودک بر روی بدنه شناور در خشکی شوید. برای خرید شناور بادی شورتی کودک طرح تک شاخ 59570 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...