شناور بادی شورتی کودک طرح خرس 34058

Bestway 34058 Baer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح خرس 34058 یکی دیگر از محصولات ارائه شده در سایت پول اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در این سایت قرار دارد. این شناور بادی شورتی با دارا بودن طراحی بسیار عالی و جذاب مناسب برای استفاده کودکان بوده و دارای طراحی استاندارد و مناسب است. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و در قیمت میانی جای پای کودک قرار دارد که پاهای کودک در داخل آن قرار می گیرد. صورت و دست و پاهای خرس هم به صورت فانتزی طراحی شده است و بسیار جذاب بوده و کودک با دیدن آن شگفت زده شده و بی شک به استفاده از این شناور بادی شورتی تمایل نشان می دهد. به همین دلیل والدین به راحتی می توانند کودک را به استفاده از این شناور بادی متقاعد کرده و ایمنی کودک را در بازی های آبی فراهم کنند. 

شناور بادی شورتی کودک بست وی

این محصول از کیفیت بی نظیر برخوردار است به طوری که به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نشده و دارای بدنه ای ضخیم می باشد. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، برای استفاده در مقابل آفتاب مستقیم نیز مناسب است و دچار رنگ پریدگی نخواهد شد. این محصول دارای وزن بسیار کمی بوده که به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. به همین دلیل می توان آن را در مسافرت و گردش ها نیز به همراه برد. ابعاد بسیار کوچک آن نیز به شما امکان حمل آسان را می دهد. این محصول به سادگی و توسط یک پمپ باد دستی قابل راه اندازی است. پس از استفاده نیز می توان آن را به راحتی تخلیه کرده و جمع کرد.

برای خرید شناور بادی شورتی کودک طرح خرس 34058 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ضخامت بدنه0.25 میلی متر
 وزن 0.3 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...