شناور بادی شورتی کودک طرح سایبان دار قارچی 56574

intex 56574

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح سایبان دار قارچی 56574 یکی دیگر از شناور های بادی کودک است که با برخورداری از طراحی بسیار زیبا و جذاب، برای استفاده کودکان مناسب بوده و کودک با دیدن طراحی زیبا و جذاب آن، به خوبی جذب این محصول شده و به استفاده از آن تمایل نشان می دهد. این محصول خاص و ویژه دارای طراحی حرفه ای بوده و دارای ابعادی استاندارد است به طوری که پاهای کودک را اذیت نکرده و به خوبی دور بدن او قرار می گیرد. با استفاده از این شناور بادی شورتی کودک می تواند ساعت ها بر روی آب به صورت شناور باقی بماند و از بازی در کنار والدین لذت ببرد. شما با استفاده از این شناور بادی شورتی می توانید به راحتی در زمان تفریحات آبی، کودک را نیز به همراه خود ببرید.

شناور بادی شورتی کودک قارچی

این محصول دارای یک سایبان بادی است که به صورت قارچ بزرگ بادی طراحی شده است و متصل به بدنه شناور بادی می باشد. دور این شناور بادی شورتی نیز قارچ های بادی کوچک وجود دارد که به زیبایی بیشتر این محصول کمک کرده و موجب جذابیت بیش تر این محصول می شود. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و طول عمر زیادی دارد. محصول فوق در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد و به راحتی می توان آن را تا مدت ها بدون افت کیفیت مورد استفاده قرار داد.

برای خرید شناور بادی شورتی کودک طرح سایبان دار قارچی 56574 از طریق نمایندگی تخصصی استخر های بادی اینتکس به نام پول اینتکس، با مراجعه به سایت فروشگاهی پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری خریداری کنید. 

 نوع تفریحی
 قطر 69 سانتی متر
 مناسب سنین 1 تا 2 سال
ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 630 گرم
 سازندهاینتکس
 تحمل وزن 15 کیلوگرم
 پمپ -
 سایر ویژگی هادارای سایبان سرخود
طراحی قارچ و زیبا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...