شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین سبز 59586

59580

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
340,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال خرید محصولی زیبا و فانتزی هستید که بتواند به راحتی توجه کودک را جلب کرده و در محیط های آبی ایمنی او را تأمین کند، بهترین گزینه تهیه یک شناور بادی شورتی است. این محصولات دارای دو جای پا هستند که پاهای کودک به راحتی در میان آن قرار می گیرد و از افتادن او به داخل آب جلوگیری می کند. با استفاده از یک شناور بادی شورتی کودک می تواند به سادگی ساعت های زیادی را بر روی آب به صورت شناور بماند بدون اینکه نگران افتادن و واژگونی او به داخل آب باشید. شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین سبز 59586 محصولی جدید است که توسط سایت فروشگاهی پول اینتکس به فروش می رسد. این نمونه از شناور بادی شورتی دارای تمامی ویژگی های مناسب برای یک شناور کودک بوده و می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

 این محصول علاوه بر داشتن ابعادی مناسب و فراهم کردن ایمنی مناسب برای کودک، از ظاهری بسیار زیبا و جذاب برخوردار است که کودک در برخورد اول، جذب آن شده و به استفاده تمایل نشان می دهد. این ظاهر فانتزی به صورت یک ماشین لودر است که در قسمت میانی آن نیز جای پای کودک تعبیه شده است. علاوه بر برخورداری از ظاهر زیبا و جذاب، این محصول از کیفیت بسیار بالایی نیز بهره می برد که طول عمر بالایی دارد و تا سال ها قابل استفاده است. این شناور بادی شورتی دارای ضخامت بدنه بالایی است و در قسمت درزها نیز از پرس مناسبی برخوردار می باشد. به همین دلیل می توان از آن به مدت طولانی استفاده نمود بدون اینکه دچار پارگی و یا گسستگی شود. برای تهیه شناور بادی شورتی کودک طرح ماشین سبز 59586 با قیمتی ارزان به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به راحتی سفارش دهید.

 نوع تفریحی
 طول 86 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...