شناور بادی شورتی کودک طرح هندوانه 56592

56592

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
535,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از ایمن ترین لوازم تفریحات آبی که می تواند فضایی مناسب و ایمن را برای کودک فراهم کند تا بتواند در آب به بازی بپردازد، انواع شناور های بادی شورتی هستند. این نوع از شناور های بادی دست ها و پاها را درگیر نکرده و نیازی نیست در زمان استفاده از آن ها کودک از دور شناور کمک بگیرد تا بتواند تعادل خود را حفظ کند. شناور بادی شورتی کودک طرح هندوانه 56592 محصولی بی نظیر از این گروه است که در ادامه به توضیح ویژگی های آن می پردازیم. این شناور بادی به صورت دایره ای و مانند تیوپ طراحی شده است و در قسمت میانی آن یک تکیه گاه بادی قرار دارد که کودک با قرار گرفتن در داخل شناور، می تواند به آن تکیه بدهد تا تعادل او به خوبی حفظ شود. نکته جذاب در طراحی شناور، قرار گیری دو جای پا در داخل محصول است. 

در قسمت میانی این شناور دو جای پا وجود دارد که پاهای کودک در این قسمت قرار می گیرد و به خوبی در داخل شناور فیکس می شود. به همین دلیل کودک می تواند بدون نگرانی از به هم خوردن تعادل و یا افتادن در داخل آب، ساعت های زیادی را بر روی آب شناور بماند. برخلاف انواع تیوپ بادی که لازم است تا از دست ها برای حفظ تعادل استفاده کرد در خصوص این محصول نیازی به استفاده از دست ها نیست. این شناور بادی از بهترین نوع پی وی سی تهیه شده است و طول عمر بالایی دارد. این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و می توانید آن را به راحتی در دماهای مختلف آب و مقابل نور مستقیم خورشید مورد استفاده قرار دهید. برای تهیه شناور بادی شورتی کودک طرح هندوانه 56592 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید تا در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 0.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-------------


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...