شناور بادی شورتی کودک مدل اردک Duck swim ring

Duck swim ring

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
340,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از بازی های مورد علاقه کودکان بازی کردن در آب می باشد و دغدغه بسیاری از والدین این است که بتوانند فضایی راحت و ایمن را برای بازی های آبی کودک فراهم کرده و بدون نگرانی کودک را به همراه خود به استخر ببرند. شناور های بادی از لوازمی هستند که می توانند این امکان را برای شما فراهم کنند. شناور های بادی شورتی به شما این امکان را می دهند تا با خاطر آسوده کودک را بر روی آب بگذارید تا بازی کند. یکی از جدیدترین و جذاب ترین انواع شناور بادی شورتی، شناور بادی شورتی کودک مدل اردک Duck swim ring است که به دلیل سبک طراحی فانتزی و جذاب مورد توجه کودکان قرار گرفته و حتی هدیه ای مناسب برای آن ها محسوب می شود. این شناور بادی به صورت یک اردک بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است و در قسمت میانی آن دو جای پا وجود دارد که پاهای کودک در این قسمت قرار می گیرد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی و با خاطر آسوده کودک را بر روی آب شناور بگذارید. 

این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و به سادگی دچار آسیب نمی شود. بدنه پی وی سی این محصول ضخامت بالایی داشته و در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت زیادی نشان می دهد. هم چنین این محصول به دلیل دارا بودن استحکام بالا، به سادگی دچار پارگی نمی شود. برای حفظ کیفیت و طول عمر این محصول لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و مراقب باشید تا کودک در خارج از آب از نشستن بر روی این شناور بادی خودداری کند. برای خرید شناور بادی شورتی کودک مدل اردک Duck swim ring پس از وارد شدن به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی، سفارش خود را ثبت کنید تا در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 40 کیلو گرم
 طول 70 سانتی متر
 عرض 50 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...