شناور بادی شورتی کودک مدل سبز آبی

Intex 56588

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
800,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک مدل سبز آبی یکی دیگر از جدیدترین محصولات تفریحات آبی می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده و دارای ویژگی های تخصصی برای استفاده کودکان کوچک تر می باشد. این شناور بادی شورتی به صورت گرد طراحی شده است و دارای ضخامت بالایی می باشد. این شناور بادی شورتی پهن بوده تا به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و مانع از افتادن کودک به داخل آب شود. این محصول دارای یک تکیه گاه بسیار راحت نیز می باشد که به صورت بادی بوده و متصل به بدنه است. این تکیه گاه به خوبی بدن کودک را نگه داشته و راحتی او را بر روی آب تضمین می کند. جای پاهای کودک نیز در قسمت میانی شناور بادی قرار دارد که متناسب با ارگونومی بدن کودکان بوده و کودک اذیت نخواهد شد.

شناور بادی شورتی کودک مدل سبز آبی

با استفاده از این شناور بادی والدین می توانند فرزاندان خود را نیز در تفریحات آبی به همراه برده و از بازی در کنار هم لذت ببرند. این محصول ایمنی کودک را بر روی آب تأمین کرده و فضای مناسبی برای بازی های کودک ایجاد می کند. راه اندازی این شناور بادی نیز بسیار راحت بوده و توسط یک پمپ باد می توانید در مدت کوتاهی، محصول را راه اندازی نمایید. این محصول در حالت تخلیه ابعاد بسیار کوچکی دارد و به راحتی قابل حمل و جابه جایی است که در هر فضایی می توانید آن را به همراه خود برده و راه اندازی نمایید.

برای خرید شناور بادی شورتی کودک مدل سبز آبی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 76 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 0.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
مناسب برای 1-2 سال
 اقلام همراه-------------


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...