عروسک بادی اینتکس طرح جوجه اردک

intex 58590 duck

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عروسک بادی اینتکس طرح جوجه اردک یکی از برترین انواع عروسک های بادی است که با ویژگی های خاص خود، توانسته نظر کودکان را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این عروسک بادی به صورت یک جوجه اردک زرد رنگ طراحی شده است و محصولی از برند بی نظیر و مشهور اینتکس می باشد. این محصول قابلیت استفاده در وان حمام و داخل استخر را دارد و کودک به راحتی می تواند ساعت ها با آن بازی کند.

عروسک بادی اینتکس طرح جوجه اردک

این محصول دارای بدنه ای از بهترین نوع وینیل بوده که مقاومت بالایی در برابر آسیب دارد. بدنه این اسباب بازی بادی مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار ناشی از بازی های کودکان داشته و به سادگی دچار پارگی نمی شود. این نوع از بدنه ضد حساسیت است و برای پوست های حساس کودکان نیز ایجاد مشکل نخواهد کرد. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و مانع از پریدن و نشستن کودکان بر روی اسباب بازی بادی شوید. در صورت رعایت نکات نگه داری محصول طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده است. بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد قرار دارد که توسط آن به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی خواهد شد. این محصول وزن بسیار کمی دارد که جابه جایی و حمل آن حتی برای کودکان نوپا نیز بسیار ساده است و یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود. این محصول در حالت تخلیه فضای بسیار کمی را اشغال می کند که شما می توانید به راحتی آن را جابه جا کرده و حتی در کیف خود گذاشته و به همراه خود ببرید.

عروسک بادی اینتکس طرح جوجه اردک با ارزان ترین قیمت از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.


نوع عروسک بادی
طول 22 سانتی متر
عرض 18 سانتی متر
وزن 50 گرم
 نوع کاربریقابل استفاده در حمام و استخر
مناسب برای تمام سنین کودکان
قابلیت راه اندازی سریع و آسان


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...