عروسک بادی اینتکس طرح دلفین

intex 58590 dolphin

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عروسک بادی اینتکس طرح دلفین محصولی بی نظیر از شرکت بزرگ اینتکس است که با کیفیت عالی و طراحی بسیار زیبا و فانتزی، برای بازی های کودکان طراحی شده و محصولی مناسب برای استفاده کودک در داخل حمام و یا استخر ها می باشد. این عروسک بادی به شکل یک دلفین فانتزی و زیبا طراحی شده است که با ظاهری فانتزی و بی نظیر برای استفاده ایده آل می باشد. این عروسک بادی بدنه ای ضد حساسیت دارد که برای پوست های حساس کودکان مناسب بوده و ایجاد مشکل نخواهد کرد. 

عروسک بادی اینتکس طرح دلفین

این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. به این ترتیب به راحتی می توان آن را در اختیار کودک قرار داد تا بازی کند. یکی از ویژگی های این بدنه انعطاف مناسب آن است که موجب می شود تا فشار را تحمل کند. برای برخورداری از طول عمر بالا لازم است تا مراقب باشید تا کودک بر روی این محصول پرش نکند و ننشیند. هم چنین باید اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکند. در صورت رعایت نکات نگه داری این محصول تا سال ها قابل استفاده است. برای راه اندازی این عروسک بادی بر روی بدنه یک دریچه هوا وجود دارد که از طریق آن می توان در زمانی کوتاه عروسک بادی را راه اندازی کرد. این محصول حجم کمی را اشغال می کند و می توان آن را به راحتی در فضای کوچکی جای داد و به همراه خود برد تا در صورت نیاز راه اندازی کرده و کودک به بازی بپردازد.

برای خرید عروسک بادی اینتکس طرح دلفین با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت اورجینال به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.


نوع عروسک بادی
طول 33 سانتی متر
عرض 21 سانتی متر
وزن 50 گرم
 نوع کاربریقابل استفاده در حمام و استخر
مناسب برای تمام سنین کودکان
قابلیت راه اندازی سریع و آسان


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...