عروسک بادی اینتکس طرح فلامینگو

intex 58590 flamingo

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عروسک بادی اینتکس طرح فلامینگو نیز از جذاب ترین اسباب بازی های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که با طراحی فانتزی و رنگ شاد و جذاب خود، مورد علاقه تمامی کودکان خصوصا دختران بوده و امکان بازی را در اختیار آن ها قرار می دهد. این عروسک بادی مانند یک فلامینگوی صورتی رنگ با طراحی جذاب ساخته شده است که کودک از دیدن آن شگفت زده شده و تمایل زیادی به بازی خواهد داشت. یکی از دغدغه های والدین انتخاب اسباب بازی مناسب برای بازی در داخل حمام است. اسباب بازی های بادی اینتکس به شما این امکان را می دهد تا در داخل حمام کودک را سرگرم کرده و به شستشوی او بپردازید. این اسباب بازی های بادی امکان استفاده در داخل حمام و استخر را دارد و فضایی شاد و مفرح برای کودک ایجاد می کند.

عروسک بادی اینتکس طرح فلامینگو

این محصول بدنه ای ضد حساسیت دارد که برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نمی کند. فلامینگوی صورتی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار های ناشی از بازی های کودکان دارد و به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر آسیب هایی نظیر پوسیدگی و ساییدگی استحکام خوبی از خود نشان می دهد. هم چنین این محصول با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار رنگ پریدگی نمی شود. برای حفظ کیفیت آن لازم است تا اشیای تیز را به بدنه محصول نزدیک نکرده و از پریدن و نشستن کودکان بر روی این محصول جلوگیری کنید. این محصول وزن کمی دارد که جابه جایی و حمل آن برای کودک بسیار آسان است.

برای خرید عروسک بادی اینتکس طرح فلامینگو با مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل دریافت کنید.


نوع عروسک بادی
طول 25 سانتی متر
عرض 23 سانتی متر
وزن 50 گرم
 نوع کاربریقابل استفاده در حمام و استخر
مناسب برای تمام سنین کودکان
قابلیت راه اندازی سریع و آسان


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...