عروسک بادی اینتکس مدل ماهی

intex 58590 fish

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عروسک بادی اینتکس مدل ماهی یکی از جذاب ترین اسباب بازی های بادی ساخته شده توسط شرکت بزرگ اینتکس است که با ارزان ترین قیمت توسط نمایندگی فروش این محصول عرضه می شود. این اسباب بازی بادی به صورت یک ماهی طراحی شده است که جذابیت بالایی برای کودکان داشته و طراحی فانتزی و شادی دارد. به این ترتیب کودک از بازی با آن لذت برده و به آن علاقه مند خواهد شد. این محصول به دلیل دارا بودن بدنه ای ضد حساسیت، برای بازی های کودکان مناسب است و کودکان خصوصا با سنین کمتر دچار حساسیت های پوستی نخواهند شد.

اسباب بازی بادی کودک طرح ماهی

این محصول دارای یک دریچه باد بوده که به راحتی توسط آن راه اندازی می شود. در حالت تخلیه نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند که می توانید در موقعیت های مختلف محصول را به همراه خود برده و در صورت نیاز باد بزنید تا کودک بازی کند. بدنه این عروسک بادی مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دارد که به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول طول عمر زیادی دارد و از جنس پی وی سی می باشد. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه این محصول لازم است تا از پریدن کودکان بر روی محصول جلوگیری کنید و هم چنین مراقب باشید تا کودک اشیای تیز را به بدنه عروسک بادی نزدیک نکرده و محصول را پاره نکند. کودک می تواند این اسباب بازی بادی را در حمام به همراه خود برده و از بازی با آن لذت ببرد و یا در استخر و فضاهای دیگر نیز از آن بهره مند شود.

برای خرید عروسک بادی اینتکس مدل ماهی با قیمت ارزان و کیفیت عالی به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را از طریق نمایندگی تخصصی اینتکس تهیه نمایید. هم چنین می توانید از طریق فروشگاه پول اینتکس این محصول را به صورت حضوری تهیه کنید.


نوع عروسک بادی
طول 24 سانتی متر
عرض 24 سانتی متر
وزن 50 گرم
 نوع کاربریقابل استفاده در حمام و استخر
مناسب برای تمام سنین کودکان
قابلیت راه اندازی سریع و آسان


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...