مزایا و معایب استخر فایبرگلاس

استخر فایبرگلاس در واقع از انواع استخر های پیش ساخته می باشد که اجزای از هم قبل ساخته شده دارد و می تواند به راحتی برای بهره برداری بهینه مورد استفاده قرار گیرد. از آن جایی که محیط های باز و بزرگ نیاز به داشتن تشکیلات و امکانات تفریحی می باشند افراد باید نسبت به انتخاب و خرید این وسایل اقدام نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین و خاص ترین وسیله ها را برای محیط های شخصی خود داشته باشند. استخر فایبرگلاس از نمونه های منحصر به فردی است که با فروش بالا برای افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و در ساخت آن سعی در رعایت اصول استاندارد و ایمنی شده است. 

این محصول همانند تمامی محصولات دارای یک سری مزیت ها و معایب می باشد که با توجه به آن ها انتخاب می گردد. در دسته بندی استخر پیش ساخته همواره انواع متنوعی وجود دارد که بر اساس جنس و کیفیت و همچنین کارایی دسته بندی شده اند. با این وجود افراد به راحتی می توانند گزینه دلخواه را انتخاب کنند و در نتیجه به داشتن محصولی با طول عمر بالا دست پیدا کنند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس از جهات مختلف با استخر پیش ساخته برزنتی متفاوت است و در ساخت آن سعی شده است که مزیت های دیگری وجود داشته باشد. 

کسانی که تمایل به داشتن استخر پیش ساخته می باشند و قصد دارند که در محیط های شخصی خود آن را نصب و راه اندازی کنند می توانند ابتدا خصوصیات آن را مورد بررسی قرار دهند و سپس به انتخاب درست ترین محصول بپردازند. از این رو متقاضیان این سبک محصولات نیز بالا می باشد و سبب تشکیل محوطه های بزرگ برای تفریحات آبی شده است. استخر مد نظر را می توان با توجه به موقعیت بدنه نصب کرد. اما در ابتدا باید معایب ان را در نظر داشت تا در نهایت تهیه آن را بر عهده گرفت. برخی از معایب استخر فایبرگلاس با مقایسه این محصول نسبت به استخر پیش ساخته برزنتی مطرح می شود که با هم به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

مقایسه استخر فایبرگلاس با استخر پیش ساخته برزنتی

در بیان و دسته بندی هر دو شامل دسته بندی استخر پیش ساخته می باشند که از اجزای به هم متصل تشکیل شده است و می تواند نمونه ای از بدنه های آماده بهره برداری باشد. این محصولات برای ایجاد مزیت های بسیار زیادی در مقایسه با استخر بتنی تشکیل شده اند و به راحتی می توانند محیط مد نظر افراد را فراهم سازند. استخر پیش ساخته برزنتی دارای ابعاد مختلف است و شامل بزرگ ترین استخر ها نیز می باشد. در مقابل استخر فایبرگلاس ابعاد محدودی دارد و حدودا از 5 متر بیش تر مشاهده نمی شود در نتیجه کسانی که قصد ایجاد محیط های بزرگ برای آموزش و یا تمرین شنا دارند نمی توانند از گزینه های استخر پیش ساخته فایبرگلاس استفاده نمایند. 

استخر های پیش ساخته همگی از بدنه های قابل حمل تشکیل شده اند که وزن کمی دارند و به راحتی جا به جا می شوند. اما در خصوص استخر فایبرگلاس باید گفت که محصول دارای بدنه ای بدون انعطاف است و شرایط برای جا به جایی آن کمی دشوار خواهد شد. چرا که جهت حمل استخر برزنتی می توان بدنه را به حالت تاشو در آورد و به ابعاد کوچک تبدیل کرد تا در نهایت توانست به راحتی به محل های دیگر منتقل شود. اما استخر فایبرگلاس بدنه ای یک تکه و خشک دارد که قابل تاشدن نیست و نمی توان آن را به راحتی مورد حمل و نقل قرار داد. استخر فایبرگلاس باید با وسایل نقلیه سنگین جا به جا شود تا به محیط مد نظر برسد و نصب صورت گیرد.

علاوه بر این موارد مزیت های زیادی شامل حال استخر فایبرگلاس می شود که یکی از ان ها ساختار منزل و مرتبی است که با استحکام بسیار زیاد سبب تفریحات آبی افراد در داخل بدنه می شود. این محصول با استحکام زیاد در داخل زمین قرار می گیرد و به راحتی می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. این محصول نیز با دوام و طول عمر بالا قادر است که بهترین موقعیت را برای برخورداری از فضای آبی ایجاد کند و در نهایت راحتی را برای این گونه فعالیت ها ایجاد سازد. استخر فایبرگلاس قابلیت جدا شدن از زمین را دارد و به راحتی به محیطی دیگر برای نصب دوباره حمل و نقل می گردد.

طول عمر بالا و بدون آسیب استخر فایبرگلاس

یکی از مزیت های منحصر به فرد این محصول این است که می توان به راحتی بدنه را برای مدت زمان و سال های بسیار زیادی مورد استفاده قرار داد و بدون آسیب از آن برخوردار شد. این محصول بی نظیر و کاربردی که با کیفیت بالا ارائه شده است از مواد اولیه ای تشکیل شده است که می تواند به آسانی در مدت زمان مصرف آسیب نبیند و دست خوش تغییرات نشود. این محصول قادر است که در هوای آفتابی شکل خود را از دست ندهد و دچار آفتاب سوختگی و یا پوسیدگی نشود. در نتیجه دوام بالایی شامل حال ان شده است. 

علاوه بر آن بدنه در برابر یخ زدگی و سردی هوا سازگاری دارد و قادر است که به راحتی بدون آسیب و شکستگی در جای خود با قی بماند تا در نهایت در فصلی دیگر مورد استفاده قرار گیرد. بدنه برای قرار گیری در داخل زمین سازگاری دارد و می تواند به راحتی طول عمر بالایی داشته باشد. در داخل زمین همواره رطوبت وجود دارد و ممکن است گرما آن وجود داشته باشد. این موارد در برخی از محصولات تاثیر می گذارد و آن ها را دچار واکنش می کند. اما این محصول با داشتن مزیت طول عمر بالا و دوام در هر شرایطی قادر است که بدون ایجاد پوسیدگی در محیط قرار گیرد و دچار آسیب نیز نشود و در طولانی مدت پوسیدگی نیز ایجاد نگردد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس دچار آسیب نخواهد شد به همین خاطر دیگری نیازی به ترمیم بدنه وجود نخواهد داشت  بدون تعمیر قادر است که در طول عمر بالا مورد استفاده قرار گیرد. این محصول از ضخامت بالایی برخوردار است که در نتیجه صدمه ندیده و نیازی به تعمیر نیز ندارد.

هزینه کم برای نصب استخر پیش ساخته

برخی از استخر های پیش ساخته دارای هزینه بالا برای نصب می باشند و همچنین برای ایجاد استخر بتنی نیز نیاز به صرف هزینه بالا است. بنابراین کسانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه ها برای داشتن محیط های آبی می باشند می توانند استخر فایبرگلاس را خریداری کرده و با پرداخت هزینه کم ان را ایجاد کنند. چرا که این محصول تنها برای داشتن تفریحات آبی ساخته شده است و می تواند این فضا را ایجاد نماید. به همین خاطر اگر تمایل به قرار دادن آن در داخل زمین می باشید تنها هزینه ای بابت حفاری پرداخت خواهد شد و به راحتی شما صاحب یک استخر با ابعاد مد نظر خواهید بود.

علاوه بر این موارد به خاطر زمان کمی که برای نصب ان در نظر گرفته می شود می توان این محصول را جزو محصولات منحصر به فردی در نظر گرفت که به سرعت پس از خرید بری استفاده اماده می شود و فضایی دلخواه را ایجاد می سازد. این محصول کاربردی به دلیل داشتن چنین مزیت هایی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و خرید ان را انجام می دهند و رضایت کامل در این خصوص دارا می باشند.

برخی معایب استخر فایبرگلاس

ابعاد مشخص

این محصول با توجه به برخی اندازه ها ساخته شده است و نمی توان در صورت نیاز ابعاد کوچک تر یا بزرگ تر را مورد پسند قرار داد. به طور مثال افراد برای یک محیط نیاز به استخر کوچکی دارند که از آن استفاده نمایند. ممکن است ابعاد مورد نظر در بین محصولات وجود نداشته باشد. در نتیجه در خصوص خرید موفق نخواهند بود. این خصوصیت سبب می شود که افراد بزرگ ترین استخر های پیش ساخته را با جنس برزنتی داشته باشند و محصولی با جنس فایبرگلاس شامل حال ان ها نشود.

ساختار اماده

یکی دیگر از شرایطی که در خصوص خرید محصول وجود دارد این است که دارای طرح های مشخصی بوده است و در واقع طرح های مد نظر افراد را ندارد. در نتیجه انتخاب از بین طرح های ارائه شده انجام می شود و نمی توان اشکالی مانند گرد و مربع و سایر موارد را به راحتی به دست آورد. اغلب ان ها از ساختاری موجی مانند و خمیده تشکیل شده اند و اماده بهره برداری می باشند. با این وجود هر کس بنا به تمایل می تواند یا از استخر فایبرگلاس بهره مند شود و یا از نمونه های استخر پیش ساخته برزنتی برخوردار گردد. این محصول آماده نصب است و از ان جایی که دارای بدنه بدون انعطاف می باشد نمی تواند شامل تغییر شکل توسط افراد شود. 

کسانی که تمایل به داشتن استخر پیش ساخته قابل انعطاف دارند می توانند از نمونه های استخر پیش ساخته برزنتی برخوردار شوند.

خرید استخر فایبرگلاس با کیفیت بالا

با توجه به موارد گفته شده شما به آگاهی نسبی نسبت به استخر فایبرگلاس خواهید رسید که بر اساس آن می توانید محصول را خریداری کنید. برای خرید بهترین استخر فایبرگلاس که کیفیت بالایی نیز دارد به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.