کیسه بوکس بادی اینتکس با کف شنی طرح دایناسور

Intex 44670 Dinosaur

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
490,000
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی اینتکس با کف شنی طرح دایناسور یکی از جذاب ترین انواع اسباب بازی بادی است که با طراحی خاص و استفاده از کفی شنی در تولید این محصول، توانسته فضایی مهیج و بی نظیر برای بازی های کودکان ایجاد نماید. این کیسه بوکس بادی به صورت یک دایناسور طراحی شده است که از رنگ های شاد و جذاب در طراحی آن استفاده شده تا به خوبی توجه کودک را جلب کند و او را به بازی تشویق کند. 

کیسه بوکس بادی کف شنی طرح دایناسور

طراحی بدنه این کیسه بوکس بادی به گونه ای است که در کف آن یک مخزن شنی تعبیه شده است. به این ترتیب کیسه بوکس بادی به راحتی بر روی زمین قرار می گیرد و به دلیل سنگین بودن کفی، با هر بار ضربه زدن کودک، به جای خود بازگشته و واژگون نخواهد شد. به این ترتیب کودک از بازی با آن لذت خواهد برد و فضایی شاد و مفرح را تجربه خواهد کرد. بدنه این محصول از نوعی پی وی سی تهیه شده است که مقاومت زیادی در برابر آسیب دارد. این نوع از پی وی سی به سادگی دچار خراش و آسیب نشده و در برابر پارگی نیز استحکام بالایی از خود نشان می دهد. درزهای این محصول نیز به خوبی پرس شده و در این بخش نیز شاهد استحکام زیادی هستیم. شما با صرف هزینه ای اندک می توانید فضایی شاد و بی نظیر برای کودک ایجاد کنید.

برای خرید کیسه بوکس بادی اینتکس با کف شنی طرح دایناسور با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید به صورت حضوری جهت تهیه این محصول اقدام کنید.

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفشن مخصوص
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...