کیسه بوکس بادی اینتکس مدل بدنساز

intex 44672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی اینتکس مدل بدنساز یکی از اسباب بازی های بادی مورد علاقه کودکان است که با طراحی خاص و جذاب توانسته به خوبی نظر کودکان را جلب کند. این کیسه بوکس بادی به خوبی در اتاق کودک جای می گیرد و به دلیل برخورداری از قابلیت ایستادن، فضای مناسبی را برای بازی ایجاد می کند. با ضربه زدن کودک به کیسه بوکس بادی، محصول به عقب رفته و مجدد به سمت جلو متمایل می شود و در جای خود قرار می گیرد. به این ترتیب کودک می تواند به راحتی ضربات متوالی به محصول وارد کرده و از بازی با آن لذت ببرد.

کیسه بوکس بادی اینتکس مدل بدنساز

این کیسه بوکس بادی به صورت یک بدنساز طراحی شده است و تصویری از یک عروسک بادی مدل بدنسازی را ارائه می دهد که به خوبی طراحی شده و به صورت فانتزی می باشد. سر و چشم های عصبانی و دهان این عروسک بادی جذابیت بالایی داشته و در دست های آن نیز دستکش بوکس قرار دارد. این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر آسیب داشته و طول عمر زیادی دارد. این نوع از بدنه به خوبی ضربه ها و فشار ها را تحمل کرده و استحکام بالایی از خود نشان می دهد. برای حفظ کیفیت آن لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید زیرا ممکن است با اشیای تیز برخورد کند. هم چنین اشیای تیز و داغ را به بدنه نزدیک نکرده و مانع از پریدن کودکان بر روی کیسه بوکس بادی شوید. با رعایت این نکات ساده محصول تا سال ها قابل استفاده خواهد بود.

برای خرید کیسه بوکس بادی اینتکس با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...