کیسه بوکس بادی اینتکس کودک طرح مبارز

intex 44672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی اینتکس کودک طرح مبارز به عنوان محصولی بی نظیر و منحصر به فرد معرفی شده است که دارای بدنه ای مقاوم می باشد تا در اثر برخورد و ضربه دچار پارگی نشود و بتوان با خیالی آسوده آن را در دسترس رده سنی کودک قرار داد. این محصول دارای طراحی زیبا و رنگبندی جذاب است به طوری که کودکان را به خود جذب می کند و می تواند برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب باشد. در نتیجه محصولی بی نظیر و کاربردی است که با قیمت مناسب نیز به فروش می رسد تا این رده سنی بتوانند بهترین تفریحات مهیج را داشته باشند و از آن لذت ببرند. 

خرید کیسه بوکس بادی اینتکس کودک طرح مبارز ارزانکیسه بوکس بادی مد نظر برند و اصل می باشد و ساخت شرکت اینتکس است که با بهترین مواد اولیه تولید شده است و می توان بدون نیاز به سایر وسایل تفریحی نسبت به سرگرم کردن کودکان در محیط های مختلف اقدام کرد و بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد نمود. دریچه ای که بر روی بدنه قرار دارد محلی برای اتصال پمپ باد است که به بدنه متصل شده و باد مورد نیاز برای راه اندازی محصول به داخل آن وارد می شود. به این ترتیب می توان محصول را در کم ترین زمان برای استفاده آماده کرد و برای بهره برداری مهیا ساخت و برای استفاده در طی مدت زمان طولانی به صورت راه اندازی شده آماده کرد. برای راه اندازی ابتدا کیسه کف محصول پر از آب می گردد و سپس بدنه به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود و می تواند ساختار اصلی و کامل محصول را برای بهره برداری آماده کرد. در حالت تخلیه از باد نیز می توان محصول را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و توانست ساعات خوشی را برای کودکان رقم زد تا آن ها نیز سرگرم باشند و از شرایط لذت ببرند. به جهت خرید آسان کیسه بوکس بادی اینتکس کودک طرح مبارز به فروشگاه اصلی پول اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوع طرح دار
 قطر 72 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...