کیسه بوکس بادی بست وی مدل جنگجو

bestway 52288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی بست وی مدل جنگجو یکی از جذاب ترین اسباب بازی های بادی موجود در سایت پول اینتکس است که برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر مناسب بوده و فضایی هیجان انگیز برای بازی های کودکان ایجاد می کند. این اسباب بازی بادی به صورت یک استوانه طراحی شده است که ظاهری مانند یک جنگجو دارد که به راحتی بر روی زمین قرار می گیرد و با زدن مشت توسط کودکان، دوباره به جای خود برمی گردد. به این ترتیب کودک از بازی با آن لذت برده و فضایی بی نظیر برای بازی خواهد داشت. 

کیسه بوکس بادی بست وی مدل جنگجو

این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که موجب شده است تا بتوان به راحتی و به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد. بدنه این کیسه بوکس بادی از بهترین نوع پی وی سی بوده که استحکام بسیار بالایی دارد و می توان به صورت طولانی مدت از آن استفاد کرد. این نوع از پی وی سی در برابر فشارهای وارده در اثر بازی های کودکان مقاومت بالایی داشته و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار تغییر رنگ نشده و مقاومت بالایی در برابر عوامل خارجی دارد. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و هم چنین پس از راه اندازی این کیسه بوکس بادی را برروی زمین نکشید. در زمان جابه جایی لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید تا محصول آسیب نبیند. 

برای خرید کیسه بوکس بادی بست وی مدل جنگجو با مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی تخصصی محصولات بادی، این محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 650 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...