کیسه بوکس بادی بست وی مدل مبارز

bestway 52288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی بست وی مدل مبارز یکی از جذاب ترین اسباب بازی های بادی است که برای اغلب کودکان مناسب بوده و فضایی هیجان انگیز و جذاب را برای بازی های کودکان ایجاد می کند. کیسه بوکس بادی ساخته شده توسط شرکت بست وی است که با کیفیت بی نظیر و طراحی جذاب توانسته به خوبی نظر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول هدیه ای بی نظیر برای کودکان محسوب می شود که با برخورداری از تمامی ویژگی های یک اسباب بازی ایده آل و هم چنین کاربردی بودن، به خوبی نظر کودکان را جلب کره و سرگرمی مناسبی برای آن ها می باشد که با تخلیه انرژی و بازی پرتحرک به شادی بیشتر کودکان کمک می کند.

کیسه بوکس بادی بست وی مدل مبارز

طراحی این محصول به صورت یک مبارز است که هیجان بیش تری برای ضربه زدن به کودک می دهد. این کیسه بوکس بادی به صورت یک استوانه بر روی زمین قرار می گیرد و با هر بار ضربه زدن کودک، به جای اول خود بازگشته و هیجان بازی کودک را بیش تر می کند. بدنه کیسه بوکس بادی مقاومت زیادی در برابر آسیب داشته و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نمی شود. برای حفظ کیفیت این محصول و برخورداری از طول عمر بالا لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و از پرش بر روی کیسه بوکس بادی جلوگیری نمایید. هم چنین در هنگام جابه جایی نیز محصول را بر روی زمین نکشید. 

برای خرید کیسه بوکس بادی بست وی مدل مبارز با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و به صورت اورجینال با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را در کوتاه ترین زمان درب منزل دریافت نمایید.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 650 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...