کیسه بوکس بادی بست وی مدل گلادیاتور

bestway 52288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی بست وی مدل گلادیاتور یکی از جدیدترین انواع کیسه بوکس بادی است که به تازگی وارد بازار شده و توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این کیسه بوکس بادی با ایجاد فضایی بی نظیر و هیجان انگیز برای بازی های کودکان محیطی جذاب را در اختیار آن ها قرار داده و به دلیل فرم طراحی جذاب و فانتزی کودکان به خرید آن تمایل زیادی نشان می دهند. 

کیسه بوکس بادی بست وی مدل گلادیاتور

این محصول به دلیل طراحی خاص و حرفه ای به خوبی بر روی زمین قرار می گیرد و با ضربه های کودکان نیز به عقب خم شده و مجدد به جای خود بازمی گردد. به این ترتیب کودک از بازی با آن هیجان زده شده و انرژی کودک نیز تخلیه می شود. این محصول کیفیت بالایی داشته و دارای ابعادی متناسب با قد کودکان می باشد. به دلیل برخورداری از کیفیت عالی، این محصول طول عمر زیادی داشته و به راحتی تا سال ها قابل استفاده می باشد. شما می توانید این کیسه بوکس بادی را به راحتی حمل کرده و در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید. این محصول در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال می کند و دارای ابعادی کوچک است. برای برخورداری از طول عمر بالا لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و هم چنین اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. هم چنین از پریدن کودکان بر روی کیسه بوکس بادی نیز جلوگیری کنید. این محصول توسط دریچه باد موجود بر روی بدنه راه اندازی شده و پس از استفاده نیز به راحتی تخلیه می شود.

برای خرید کیسه بوکس بادی بست وی مدل گلادیاتور با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین برای خرید حضوری با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 وزن 650 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...