کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل ببر

intex 44669

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل ببر یکی از بهترین محصولات بادی است که برای کودکان مزیت های زیادی دارد و به وسیله آن می توانند ساعات خوشی را سپری کنند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است که با بهترین مواد اولیه ساخته شده است و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره برداری نمود. کیسه بوکس بادی دارای طراحی زیبا و فانتزی می باشد که طرح ببر بوده است و می تواند زیبایی زیادی ایجاد کند. به این صورت که طراحی سه بعدی دارد و مشابه با ببر کارتنی برای کودکان استفاده می شود.

خرید کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل ببر ارزان از نظر کیفیت بدنه می توان به ضخامت زیاد آن اشاره داشت که در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد و می توان با زدن ضربه دچار هیچ مشکل و آسیبی نشد. به این ترتیب در ایمنی کامل مورد استفاده طولانی مدت قرار می گیرد و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد و به این صورت انرژی زیاد کودکان را نیز تخلیه نماید. جهت راه اندازی محصول نیاز به پر کردن مخزن کف آن از آب می باشد تا سنگینی ایجاد گردد و بتوان با ضربه زدن بدنه به حالت اولیه خود برگردد. پس از پر شدن مخزن از آب می بایست نسبت به باد کردن آن اقدام کرد تا در نهایت محصول برای استفاده آماده شود و بتوان از آن در طی ساعات طولانی لذت برد. این محصول بی نظیر را می توان در سطح آب نیز استفاده کرد. در این زمان تنها با خالی کردن آب بخش کف محصول به حالت بی وزنی و شناور قرار می گیرد و می تواند به شکل یک شناور بر روی سطح آب برای کودکان مورد بهره برداری قرار گیرد. در نتیجه گزینه ای مناسب می باشد تا در مسافرت و گردش به همراه افراد باشد. انتخاب و خرید کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل ببر تنها با مراجعه به فروشگاه اصلی پول اینتکس و با قیمت مناسب انجام می گیرد.

نوع طرح ببر
 قطر 44 سانتی متر
 ارتفاع 98 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...