کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل دایناسور

Intex 44669

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
390,000
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل دایناسور یکی از بهترین محصولات بادی است که برای کودکان ایجاد مزیت می کند و می تواند سبب تخلیه انرژی آن ها در محیط های مختلف شود. چرا که ساختار محصول به گونه ای است که می توان به درستی به بدنه ضربه وارد کرد و دچار آسیب نیز نشد. کیسه بوکس بادی وزن کمی دارد و به راحتی حمل و جا به جا می شود. اما با پر کردن بخش کف از آب قسمت کف را دچار وزن بالا می کند و می تواند بر روی سطح زمین قرار گیرد و با ضربه زدن مجدد به حالت اولیه خود برگردد. کیسه بوکس بادی مد نظر دارای استاندارد های لازم می باشد که مهم ترین آن وجود بدنه ضخیم و غیر قابل نفوذ است. چرا که این محصول نیاز به بدنه ضخیم دارد تا با ضربه و برخورد به صورت شدید و محکم هیچ مشکلی را کسب نکرد و توانست در برابر این عوامل مقاومت زیادی را به دست آورد.

خرید کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل دایناسور ارزان به این ترتیب کیسه بوکس بادی مد نظر جزو محصولات بادی مورد علاقه کودکان می باشد که با قیمت مناسب نیز روانه بازار شده است و آماده انتخاب و خرید علاقه مندان می باشد. این محصول دارای رنگبندی دلخواه نیز بوده است که مورد توجه کودکان قرار می گیرد و به عنوان یک محصول فانتزی و منحصر به فرد معرفی می شود که قابلیت قرار گیری در دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودکان را نیز دارد. به این ترتیب بی عیب و نقص می باشد و افراد زیادی می توانند نسبت به انتخاب و خرید این محصول منحصر به فرد اقدام نمایند. کیسه بوکس بادی برای مسافرت و گردش نیز مناسب می باشد و در حالت خالی بودن از باد به راحتی حمل و جا به جا می شود و محصولی کمجا و منحصر به فرد است. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل دایناسور می باشید و قصد داشتن آن برای کودکان را دارید می توانید از نمایندگی پول اینتکس اقدام کنید.

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفآب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...