کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل دلفین

intex 44669

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل دلفین از سری محصولات برند و اصل می باشد که با داشتن ساختاری بی عیب و نقص می توان نسبت به ایجاد تفریحات مهیج برای کودکان اقدام کرد و توانست ساعات خوشی را برای آن ها رقم زد. به طوری که شرایط دلخواهی رقم می خورد و می توان با تکیه بر مزیت هایی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و لذت برد. این محصول برای رده سنی کودک بهترین موقعیت را ایجاد می کند به طوری که با زدن ضربه های پی در پی به بدنه می توانند انرژی خود را تخلیه نمایند و در نهایت سبب لذت آن ها می شود. طراحی محصول به گونه ای است که می تواند بر روی سطح زمین قرار گیرد و حالت خود را از دست ندهد.

خرید کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل دلفین جدید به این ترتیب با ضربه زدن مجدد به موقعیت خود بر می گردد و می تواند استحکام زیادی داشته باشد و در نهایت بتوان از آن برای بازی های هیجان انگیز و پر جنب و جوش محصول استفاده کرد و لذت برد. کیسه بوکس بادی مد نظر به صورت فانتزی طراحی شده است و طراحی سه بعدی دارد. به طوری که کاملا شبیه به دلفین طراحی شده است و می تواند زیبایی زیادی داشته باشد. در نتیجه کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول هستند می توانند در صورت تمایل این طرح را برای فرزند خود تهیه کنند و موجب شوق آن ها در محیط های مختلف شوند. در ساختار این محصول بخشی برای پر شدن از آب وجود دارد که در قسمت کف محصول می باشد و در این صورت با پر شدن می تواند سنگینی زیادی ایجاد کند تا به راحتی بر روی سطح زمین قرار گیرد و بتوان از وجود آن بهره برداری کرد. این کیسه بوکس مد نظر با بدنه بادی وزن کمی دارد و قابلیت حمل و جا به جایی آسان دارد. از این رو می توان خرید آن را انجام داد و تنها با مراجعه به فروشگاه پول اینتکس نسبت به خرید کیسه بوکس بادی بچگانه فانتزی مدل دلفین اقدام کرد.

نوع طرح دلفین
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...