کیسه بوکس بادی بچگانه مدل بوکسور

intex 44672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی بچگانه مدل بوکسور یکی از بهترین لوازم بازی برای رده سنی کودک است که دارای طراحی فانتزی و خاص می باشد که به راحتی قابلیت استفاده شدن دارد و می توان از داشتن آن بهره برداری کرد. کیسه بوکس بادی برای استفاده در تمامی محیط های سازگاری دارد که بیش ترین استفاده از آن در اتاق خواب کودکان است و می تواند برای آن ها ساختاری بی نظیر را ایجاد کند. این محصول برای تخلیه انرژی کودکان لازم است و می توانند با زدن ضربه های محکم به بدنه انرژی خود را تخلیه کنند و به بازی های مهیج دست پیدا نمایند. به این ترتیب کیسه بوکس بادی مد نظر از سری محصولات برند و اصل می باشد که با قیمت مناسب ارائه می گردد و افراد تمایل به داشتن آن دارند و در نهایت محصولی پر فروش و محبوب می باشد. 

خرید کیسه بوکس بادی بچگانه مدل بوکسور ارزاناز این رو به درستی انتخاب می شود و می توان در طی سال های زیاد از آن استفاده کرد. وزن کم بدنه و قابلیت نصب آسانی که دارد سبب شده است که با خیالی آسوده بتوان این محصول را برای کودکان تهیه کرد و در مسافرت و گردش نیز با خود به همراه داشت و در نهایت توانست راحتی و آرامش را برای آن ها رقم زد که با استفاده از این محصول کسب می نمایند. همچنین موقعیت برای تفریحات کودکان در مسافرت نیز برقرار می شود و برای به همراه داشتن آن می توان بدنه را تخلیه کرد. زمانی که بدنه تخلیه شود فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی به وسیله پمپ باد در زمان نیاز راه اندازی می گردد. از این رو تمامی شرایط برای به همراه داشتن آن در مسافرت و گردش وجود دارد. زمانی که مخزن آب کف بدنه پر نشود نیز به صورت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد و یک شناور بادی روی آب می شود. کسانی که تمایل به خرید کیسه بوکس بادی بچگانه مدل بوکسور دارند و به دنبال فروشگاهی معتبر می باشند می توانند از طریق فروشگاه پول اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

 نوع طرح دار
 قطر 74 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...