کیسه بوکس بادی مدل ببر کف شنی

Intex 44670 Tiger

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی مدل ببر کف شنی از سری اسباب بازی های بادی منحصر به فردی است که محبوب تمامی رده سنی کودک می باشد و می تواند بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشد. در نتیجه کسانی که به دنبال تهیه یک تفریح بی عیب و نقص برای فرزندان خود می باشند می توانند این محصول را خریداری کرده و ساعات خوشی را سپری کنند و در نهایت بتوانند سبب تخلیه انرژی آن ها نیز شوند. به این ترتیب در شرایط ایمن و استاندارد می توان از این محصول بهره برداری کرد و بازی هایی که ایمنی کودکان را تضمین می دهد برای آن ها مهیا ساخت. 

خرید کیسه بوکس بادی مدل ببر کف شنی جدیدبه این ترتیب می توان با تکیه بر سایر مزیت های محصول آن را مورد انتخاب و خریداری قرار داد و ساعات خوشی را برای آن ها ایجاد نمود. کیسه بوکس بادی مد نظر دارای بدنه ای ضخیم می باشد که با ضربه زدن پیاپی به بدنه دچار آسیب نمی شود. همچنین دارای وزن مناسب بوده است که برای حمل و جا به جایی مناسب می باشد و می توان در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز آن را به همراه داشت. در این صورت وسیله ای مسافرتی نیز می باشد که کودکان می توانند با تکیه بر مزیت های محصول از آن در مسافرت و گردش استفاده نمایند و بهترین و سازگار ترین حالت ممکن را ایجاد سازند. کیسه بوکس بادی مد نظر دارای کیسه شن در کف می باشد تا در این قسمت ایجاد سنگینی شود و بتوان با قرار گیری بر روی سطح زمین و ضربه زدن به بدنه مجدد بدنه به حالت اولیه خود برگردد و واژگون نشود. به این ترتیب برای بازی های مهیج کودکان معرفی می شود که طراحی فانتزی و زیبا دارد و می توان از داشتن آن بهترین بهره برداری را به عمل آورد. چنانچه به دنبال خرید کیسه بوکس بادی مدل ببر کف شنی می باشید تنها قادر به مراجعه به فروشگاه پول اینتکس هستید تا با پرداخت هزینه کم خرید خود را نهایی سازید.

نوع طرح ببر
 قطر 44 سانتی متر
 ارتفاع 98 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...