کیسه بوکس بادی کف شنی اینتکس طرح دلفین

Intex 44670 Dolphin

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کف شنی اینتکس طرح دلفین یکی از اسباب بازی های بادی بی نظیر ارائه شده توسط شرکت بزرگ اینتکس است که توانسته در مدت کوتاهی توجه کودکان را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این کیسه بوکس بادی به صورت یک دلفین به رنگ آبی و فانتزی طراحی شده است که با داشتن ظاهری شاد و جذاب، کودکان آن را دوست داشته و نسبت به آن تمایل زیادی نشان می دهند.

کیسه بوکس بادی کف شنی طرح دلفین

این کیسه بوکس بادی دارای یک مخزن شن در انتهای محصول می باشد. به طوری که به دلیل سنگین بودن کفی محصول، به خوبی بر روی زمین قرار گرفته و تعادل خود را حفظ می کند. هم چنین با ضربه زدن کودک به کیسه بوکس، محصول واژگون نشده و مجدد به حالت اولیه برمی گردد که این ویژگی موجب شده تا جذابیت زیادی برای بازی های کودکان داشته باشد و کودک از بازی با آن لذت ببرد. این کیسه بوکس بادی ساختاری ضد حساسیت دارد که به راحتی می توانید آن را در اختیار کودک قرار داده تا از بازی با آن لذت ببرد. هم چنین این محصول به سادگی و در زمانی کوتاه توسط یک پمپ باد راه اندازی می شود و آماده استفاده است. بدنه این محصول مقاومت بالایی در برابر آسیب داشته و در برابر ضربه و فشار تا حد زیادی استحکام دارد. به این ترتیب به سادگی دچار آسیب نشده و طول عمر بالایی خواهد داشت. شما با صرف هزینه اندک می توانید فضایی شاد و مفرح برای بازی های کودکان ایجاد کرده تا کودک لحظات هیجان انگیز را تجربه کند.

برای خرید کیسه بوکس بادی کف شنی اینتکس طرح دلفین با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه پول اینتکس، این محصول را تهیه نمایید.

نوع طرح دلفین
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...