یخچال بادی روی آب مدل رادیو

Bestway 43184

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
910,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یخچال بادی روی آب مدل رادیو جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه عایق دما بوده و در نتیجه می توان بر روی سطح آب های آرام نوشیدنی و آب را در دسترس داشت. محصول مورد نظر با داشتن وزن کم و بدنه ای که تو خالی می باشد و تنها با باد پر می شود شناور می ماند و می تواند بهترین کاربرد را داشته باشد. بدنه محصول از فضایی محبوس تشکیل می شود که در داخل آن یخ به همراه نوشیدنی می باشد. در روز های گرم تابستان که افراد به آبتنی و شنا در محیط استخر می روند می توانند این محصول را نیز در کنار خود بر روی سطح آب داشته باشند تا در صورت تشنگی قادر به دسترسی به آب و نوشیدنی باشند. به همین خاطر است که محصول مورد نظر پر فروش و منحصر به فرد است و تمامی دارندگان استخر های شخصی می توانند آن را در محیط خود استفاده کنند. بدنه عایق دما می باشد تا سرما را در داخل خود حفظ کند و مانع از ورود گرما به داخل بدنه شود.

 جذابیت ظاهری محصول نیز در میزان محبوبیت آن نقش داشته و سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده از داشتن آن لذت ببرند. یخچال بادی مدل رادیو است که تشکیل شده از رنگبندی متنوع و جذاب تا افراد بتوانند با داشتن این طرح منحصر به فرد از آن بهره مند شوند و از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر را می توان با خود به مسافرت و گردش نیز برد و در محیط مد نظر به راه اندازی آن اقدام کرد و سپس بدنه را از یخ و نوشیدنی و آب پر نمود تا بر روی سطح آب استخر از داشتن آن بهره مند شد. محصول سبک و قابل حمل می باشد و تنها دارای وزن 1 کیلوگرم می باشد. در نتیجه مشکلی برای به همراه داشتن وجود ندارد. چنانچه علاقه به خرید یخچال بادی روی آب مدل رادیو دارید و می توانید محصول را مورد استفاده قرار دهید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

نوع مستطیل
 طول 61 سانتی متر
 عرض 53 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 طرح رویه رادیو
 نوع بدنه دو لایه عایق دما
 ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 پمپ-
وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها دارای درب بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...