استخر بادی آبپاش دار طرح اسب دریایی 53114

bestway 53114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جذاب ترین نمونه های استخر بادی، استخر بادی آبپاش دار طرح اسب دریایی 53114 می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده و در گروه محصولات پول اینتکس قرار دارد. این استخر بادی زیبا و جذاب دارای طراحی خاصی می باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی رضایت کودکان و والدین آن ها را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این استخر بادی به شکل گرد طراحی شده است و دیواره ای کوتاه دارد که می تواند ایمنی کودک را در زمان بازی به خوبی فراهم کرده و محیطی جذاب و شاد را برای بازی کودک ایجاد نماید. این استخر بادی را می توان به راحتی در فضاهای بیرون از منزل نیز مورد استفاده قرار داد زیرا مقاومت بالایی در برابر آسیب داشته و استحکام بدنه بالایی دارد. این استخر بادی دارای یک عروسک بادی سرخود به شکل اسب آبی است که به بدنه متصل شده است. این عروسک  اسب آبی به صورت آبپاش بوده و فضایی بسیار پرهیجان و جذاب را برای بازی کودک فراهم خواهد کرد.

استخر بادی آبپاش دار طرح اسب دریایی بست وی 53114 این استخر بادی ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. بدنه استخر بادی از بهترین نوع پی وی سی است که مقاومت بالایی در برابر نور خورشید داشته و با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار آسیب و تغییر رنگ نخواهد شد. این محصول در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت زیادی دارد و در زمان بازی های کودکان به سادگی دچار آسیب نمی شود. استخر بادی آبپاش دار طرح اسب دریایی 53114 برای استفاده دو کودک نیز مناسب می باشد و می توان آن را به سادگی حمل وجابه جا نمود. زیرا وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچکی دارد و به راحتی می توان آن را در مسافرت ها به همراه خود برد. با استفاده از یک پمپ باد ساده می توانید این محصول را راه اندازی کنید. برای تهیه استخر بادی آبپاش دار طرح اسب دریایی 53114 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید تا این محصول را به راحتی درب منزل دریافت کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 208 لیتر
طول 188 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 86 سانتی متر
جنس رویه pvc طرح چرم
ضخامت لایه ها 0.27 میلی متر
جنس کف pvc دولایه
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل -----
سایر ویژگی ها دارای آبپاش بادی سرخود
 رنگ بندی جذاب و زیبا
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...