استخر بادی اینتکس مدل بنفش سایبان دار 57470

intex 57470 purple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس مدل بنفش سایبان دار 57470 یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر های بادی اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس موجود می باشد. این استخر بادی مربعی شکل بوده و با برخورداری از ابعادی استاندارد، برای بازی کودکان طراحی شده است. دیواره این استخر بادی نیز دارای ارتفاعی کوتاه می باشد که در زمان بازی کودک، ایمنی او به طور کامل تأمین شده و دیگر نیازی به نگرانی نخواهد بود. 

استخر بادی سایبان دار اینتکس بنفش

دیواره این استخر بادی به صورت پهن طراحی شده است و به همین دلیل کودک در زمان بازی به راحتی می تواند به آن تکیه بدهد. این دیواره به رنگ زمینه سفید بوده و بر روی آن تصاویر فانتزی طراحی شده است که برای کودک از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول دارای یک سایبان بادی نیز می باشد که مانع از سوختن پوست حساس کودکان در اثر قرار گیری در برابر نور خورشید است. این سایبان بادی به راحتی به بدنه استخر بادی متصل شده و در صورت نیاز جدا نیز می شود زیرا به صورت مجزا از بدنه بوده و به راحتی قابل اتصال و جدا شدن است. این محصول برای راه اندازی نیاز به یک پمپ باد اینتکس دارد که می توانید انواع پمپ های باد اینتکس به صورت دستی، پدالی و یا برقی را تهیه کرده و برای راه اندازی این محصول استفاده نمایید.

برای خرید استخر بادی اینتکس مدل بنفش سایبان دار 57470 با طراحی حرفه ای و جذاب برای کودکان با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، محصول مورد نظر را سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 نوع مربعی سایه بان دار
 طول 157 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 ظرفیت 295 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی ندارد
 پمپ باد ندارد
 دریچه تخلیه آب دارد
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 آرگونومی ساخت دو لایه ای
 دارای سایه بان بادی مجزا
 وزن: 8.56 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...