استخر بادی اینتکس مدل سفینه

intex 58431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس مدل سفینه یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع استخر بادی برای رده سنی کودک و نوجوان بوده که توسط کارخانه اینتکس با ساختاری استاندارد و بدنه بادوام طراحی و با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار شده است. ساختار اصلی این استخر بادی گرد بوده که با در نظر گرفتن ابعاد نسبتا بزرگی که داشته غالبا افراد تمایل دارند تا در فضای باز برای بازی کودکان و تفریحات ابی خانوادگی این محصول را راه اندازی کنند. به همین دلیل بوده که کارخانه اینتکس برای بخش جنس بدنه استخر بادی تولید شده خود از مرغوب ترین نوع پلاستیک پی وی سی وینیل استفاده کرده که طول عمر قابل قبولی دارد. پی وی سی وینیل بادوام بوده و در اثر راه اندازی و جمع اوری متعدد دچار افت کیفیت نشده و از سوی دیگر سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی و تماس با دماهای مختلف آب می باشد.

خرید استخر بادی اینتکس مدل سفینه وزن بدنه استخر بادی سفینه تنها 2.5 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و بسیار ساده راه اندازی می شود. به همین دلیل بوده که در زمان رفتن به سفر می توانید استخر بادی اینتکس مدل سفینه را به همراه ببرید. رنگ اصلی این استخر بادی در تمامی ابعاد ابی رنگ بوده که در زمان استفاده آرامش را به مصرف کننده منتقل خواهد کرد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی اینتکس مدل سفینه را دارید می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا این استخر بادی را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 666 لیتر
قطر 188 سانتی متر
ارتفاع 46  سانتی متر
وزن 2.6 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها طراحی زیبا در یک رنگ
 قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...