استخر بادی بزرگ با توپ و حلقه بادی 51120

bestway 51120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
340,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ با توپ و حلقه بادی 51120 ساخته شده از ترکیب رنگ جذاب و منحصر به فرد می باشد که می تواند با طول عمر و سازگاری زیاد برای افراد مورد بهره برداری قرار گیرد. از این رو استخر بادی جزو محبوب ترین و منحصر به فرد ترین وسایل بادی است که در داخل آن می توان احساس امنیت و آرامش را تجربه کرد. استخر بادی بدنه ای بزرگ دارد که محیطی ایمن و استاندارد برای تفریحات آبی کودکان است تا بتوان در داخل آن ساعات خوشی را رقم زد و بهترین موقعیت را به دست اورد. استخر بادی به همراه توپ و حلقه بادی به فروش می رسد که توانسته تفریحات مهیج دیگر را در محیط های آبی رقم بزند و برای افراد بهترین ساختار باشد. این محیط بی نقص برای بازی و سرگرمی تعدادی از کودکان ساخته شده است که در فضای باز کاربرد دارد. اما کسانی که قصد استفاده از آن در فضای سرپوشیده را دارند می توانند استخر بادی را به عنوان یک استخر توپ مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند.

استخر بادی بزرگ با توپ و حلقه بادی بست وی

بدنه با توجه به نیاز کودکان ساخته شده است و دارای مقاوم ترین بدنه و دیواره می باشد. دیواره هایی که از ساختار لایه ای تشکیل شده است می تواند استحکام زیادی از خود نشان دهد که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. رنگ و طرح بدنه استخر بادی که متنوع و زیبا می باشد بدون تغییر بوده است و در گذر زمان دچار تغییر نمی شود همچنین دچار پس دادن رنگ نیز نخواهد شد و بدنه با ظاهری زیبا در طول سال های زیاد مورد استفاده و بهره برداری علاقه مندان قرار می گیرد. استخر بادی مد نظر با جنس با کیفیت مورد استفاده تمامی سلیقه ها قرار می گیرد تا بتوان آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کرد. خرید استخر بادی بزرگ با توپ و حلقه بادی 51120 از نمایندگی مرکزی اینتکس امکان پذیر می باشد.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 251 لیتر
قطر 138 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
وزن 1.3 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی : 1.3 کیلوگرم
مناسب سنین کودکان
دارای توپ و حلقه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...