استخر بادی بزرگ با طرح گل های رنگارنگ 54121

bestway 54121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی که در سال جاری میلادی به بازار عرضه شده است، استخر بادی بزرگ با طرح گل های رنگارنگ 54121 می باشد. این استخر بادی یکی از بهترین نمونه های استخر بادی خانوادگی بوده که دارای ابعادی نسبتا بزرگ می باشد و برای استفاده در فضاهای بیرون از منزل طراحی شده است. این محصول ابعادی مناسب دارد که بزرگسالان و کودکان به راحتی می توانند در داخل آن به تفریحات آبی پرداخته و از بازی در آب لذت ببرند. محصول فوق ساختاری مستطیلی شکل دارد و دارای دیواره هایی پهن است. به طوری که می توان به راحتی و بدون نگرانی از واژگون شدن استخر بادی، به دیواره آن تکیه داد. این دیواره به رنگ آبی بوده و بر روی آن طرح های زیبایی از انواع گل های رنگارنگ به چشم می خورد. این محصول را می توانید به راحتی حمل و جابه جا کنید. زیرا دارای وزن بسیای کمی بوده و از ابعاد بسته بندی کوچکی برخوردار است.

استخر بادی بزرگ با طرح گل های رنگارنگ بست وی به این ترتیب می توان در مسافرت ها نیز به راحتی این استخر بادی را به همراه خود برد. این محصول یکی از بهترین تولیدات سال جدید به شمار می رود زیرا بدنه ای از جنس پی وی سی ضخیم و منعطف دارد که در اثر وارد شدن ضربه و فشار به سادگی دچار آسیب نمی شود و تا سال ها قابل استفاده است. هم چنین با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید این محصول دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد. این استخر بادی به سادگی توسط یک پمپ باد در زمانی کوتاه راه اندازی خواهد شد. برای خرید استخر بادی بزرگ با طرح گل های رنگارنگ 54121 با قیمتی ارزان و محصولی صد در صد اورجینال به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوعخانگی
ظرفيت 1161 ليتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 5 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...